2500 بسته فرهنگی بین مسافران نوروزی توزیع شد


سرهنگ فرزاد یاسمی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، اظهار داشت: پلیس ایلام در شبکه های اجتماعی مانند سروش، ایتا کانالی به آدرس Police_-ilam دارد. و روبیکا که شهروندان و مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به کانال پلیس از توصیه ها و هشدارهای پلیس استفاده کرده و با رعایت اصل مراقبت از خود از هرگونه سوء استفاده مجرمان جلوگیری کنند.

وی افزود: تا قبل از چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز 31 پیام رادیویی، 81 پیام صوتی، 119 عکس نوشته، 5 تصویر متحرک، 14 مقاله آموزشی، 65 فیلم کوتاه و فیلم تهدیدات تعطیلات سوریه و توصیه ها و هشدارهای پلیس در نوروز فضای مجازی بارگذاری شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از توزیع 2500 بسته فرهنگی به مسافران نوروزی برای ارائه پیام های آموزشی و پیشگیرانه در این استان خبر داد و گفت: بسته های فرهنگی با موضوعات پیام های آموزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله سرقت، اعتیاد به مواد مخدر، حجاب و عفاف، کنترل خشم، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در بین مسافران نوروزی رایج است.

سرهنگ یاسمی گفت: در این بسته های فرهنگی سامانه های ارتباطی مردم با پلیس شامل 110، 116، 197، سامانه عملیاتی پلیس و اپلیکیشن سیار پلیس و همچنین آدرس کانال های پلیس در فضای مجازی به شهروندان ارائه می شود. و مسافران نوروزی

وی ادامه داد: پلیس در ایام نوروز با تمام توان برای حفظ سلامت و ایمنی مسافران و شهروندان تلاش می کند و مهم ترین مقوله در راستای کاهش آمار جرائم آموزش و اقدامات پیشگیرانه است. ، که پلیس آن را مهم می داند زیرا او محورهای برنامه های این روزهای خود را تعیین کرده است.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید