کاهش وزن 15 درصدی در 36 هفته با قرص جدید رژیم غذایی الی لیلی


یک قرص کاهش وزن جدید از Eli Lilly که در مرحله آزمایش است، در مطالعه نیمه فاز با بالاترین دوز روزانه، پس از میانگین 36 هفته، به خوبی عمل کرد. 15 درصد کاهش وزن بیمار. این دارو اکنون ممکن است عرصه را به سایر داروهای کاهش وزن، از جمله Vigovi Novo Nordisk محدود کند.

به گزارش CNN، داروی جدید الی لیلیاورفورگلیپروناین (Orforglyprone) نامیده می شود و محققان می گویند که تا 36 هفته از بین نرفت، یعنی مدت زمانی که مطالعه ادامه داشت. این شرکت در واقع داروی خود را به فروش می رساند چهار دوز او 272 نفر را با میانگین وزن 108.7 کیلوگرم آزمایش کرد. این افراد به دوزهای 12 تا 45 میلی گرم تقسیم شدند و به یک گروه دارونما داده شد.

در پایان هفته 36 درصد کاهش وزن بین 9.4 تا 14.7 درصد بود. گروه دارونما نیز 2.3 درصد از وزن خود را از دست دادند. آنهایی که orforgliperone دریافت کردند نیز بهبودهایی در تری گلیسیرید، کلسترول و فشار خون سیستولیک داشتند. در نهایت، کسانی که بالاترین دوز را دریافت کردند، بالاترین اثر را تجربه کردند.

عوارض قرص لاغری الی لی لی چیست؟

محققان می گویند که عوارض جانبی این دارو مشابه سایر داروهای کاهش وزن است و بیشتر از حالت تهوع، یبوست، اسهال و سرگیجه نیست. البته این عوارض ظاهرا باعث شده است که برخی از افراد مصرف دوزهای خود را قطع کنند.

الی لیلی خاطرنشان می کند که 91 درصد از شرکت کنندگان در این مطالعه سفیدپوست بودند. بنابراین، در مرحله سوم مطالعه، فرض بر این است که از داوطلبان با تنوع نژادی بالاتر برای شرکت در این مطالعه دعوت شود. نتایج این مطالعه در مجله New England Journal of Medicine منتشر شد.

الی لیلی همچنین در نشست سالانه انجمن دیابت آمریکا نتایج یک مطالعه جداگانه را منتشر کرد که در آن داروی Monjaro یا Tirespatide توانست میانگین وزن افراد چاق مبتلا به دیابت نوع 2 را در 36 هفته کاهش دهد. 15 درصد كاهش دادن. این تزریق با دوز هفتگی توانست وزن شرکت کنندگان را به طور متوسط ​​22.5 درصد در طول 72 هفته کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید