تجلیل از برگزیدگان اقدام «من و قصه های بابا آذر» در ماه مهر – خبرگزاری مهر ایران و جهان



حامد عطارا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در حوزه کتابداری از جمله جشنواره کتابخوانی رضوی، دومین کمپین من و داستان های بابا آذر، برگزاری اوقات فراغت تابستانی، دوره های کسب و کارهای کوچک و اجرای کتاب گفت. روند کتابخوانی و بسیاری از برنامه های دیگر که توسط موسسه کتابخانه برگزار می شود، در سال جاری به اطلاع عموم می رسد.

وی با اشاره به برگزاری 400 کلاس اوقات فراغت در قالب طرح تابستانه کتابخانه های عمومی استان، افزود: تلاش و رفاقت همکاران بزرگوار و پرتلاش اینجانب باید همچون گذشته ادامه داشته باشد تا شاهد اجرای طرح ها باشیم. این برنامه ها به بهترین شکل ممکن

معاون کتابداری استان یزد همچنین تلاش کتابداران برای تشویق عموم مردم به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی را برشمرد و اظهار داشت: این جشنواره تا مهرماه تمدید شده است.

عطارا از برگزاری هفتمین رویداد تجاری کتابخانه های عمومی یزد با حضور معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبر داد و گفت: این نشست 19 مردادماه برگزار می شود. و در حاشیه نمایشگاهی از صنایع دستی و صنایع دستی کارکنان کتابخانه شرکت کننده در این دوره ها در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی از آمادگی کتابخانه های عمومی استان برای انجام عملیات کتابخوانی در شهریور خبر داد و بیان کرد: عملیات کتابخوانی برای کنترل موجودی مجموعه، پویایی و تجدید منابع و حذف منابع فرسوده ضروری است. ، به صورت دوره ای و عمومی در کلیه کتابخانه های عمومی کشور.

معاون کتابخانه های استان یزد هدف از این اقدام را فراهم آوردن بهترین فرصت برای استفاده از منابع کتابخانه ها عنوان کرد و افزود: روند مطالعه قفسه های کتابخانه های استان از دو تا هفت به طول می انجامد. روز بسته به میزان منابع و نیروی کار در هر کتابخانه.

دیدگاهتان را بنویسید