تجهیز کنکور 1402 به موشک سیگنال یاب


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ، نشست مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور با نمایندگان تام الاختیار و دفاع امتحانی حوزه های نوبت دوم آزمون سراسری 1402 امروز در محل سکونت برگزار شد. وی از تشکیل دو ستاد اجرایی و حراست آزمون سراسری با آغاز سال و همچنین کنترل و نظارت بر دستگاه های اجرایی، امور حراست، روند آزمون و اجرای حراست خبر داد. دستورالعمل های این ستاد.

وی همچنین از برگزاری جلسات متعدد مسئولان سازمان سنجش با عوامل جهت اطمینان و صیانت از آزمون در تمامی استان ها و ارائه آموزش های لازم برای تمامی شرکت کنندگان خبر داد و تاکید کرد: رصد فضای مجازی با دقت و هوشیاری بالا توسط حراست انجام می شود. و نیروی انتظامی از آنجایی که یکی از شروط اجرای عدالت آموزشی برای پذیرش دانشجویان واجد شرایط تحصیلی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، مقابله جدی با هر نوع تخلف و کلاهبرداری است.

گادژیلو از رصد شبکه های متقلبانه ادعای کلاهبرداری در فضای مجازی توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خبر داد و از داوطلبان و خانواده های آنان خواست فریب کلاهبرداران و شبکه های مجرمانه مدعی کلاهبرداری در فضای مجازی را نخورند و توجه داشته باشند که حتی عضویت در این شبکه ها نیز مشکل ساز است. من برای داوطلبان ایجاد خواهم کرد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در اجرای قانون مبارزه با تخلفات و جرایم آزمون سراسری با هرگونه تخلف برابر قوانین مبارزه قاطع خواهد کرد، از استفاده از سامانه تشخیص سیگنال و موشک در برگزاری آزمون سراسری خبر داد. . جلسه ای که بر اساس آن توانایی استفاده از تجهیزات الکترونیکی ممنوع در این آزمون نقض شده و بی اثر می شود.

بر اساس این گزارش، آزمون سراسری در دو نوبت صبح و عصر چهارشنبه و پنج شنبه 23 و 24 تیرماه 1402 برگزار می شود و این آزمون با احتساب عملکرد تحصیلی بر اساس نمرات سال دوازدهم خواهد بود. مطالعه. 3-3-6 دروس سیستمی 40 درصد خواهد بود.شکل دروس معین و عمومی در این قسمت مؤثر خواهد بود و 60 درصد آزمون تأثیر مشخصی دارد که از دروس اختصاصی است.

در دی ماه ۹۷۷ هزار و ۴۶۰ داوطلب در آزمون سراسری ثبت نام کردند و در تیرماه یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۳۶ داوطلب بیشترین تعداد داوطلبان در گروه علوم تجربی هستند که حدود ۴۸۵ هزار داوطلب با هم رقابت می کنند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید