کاهش چند پله ای نرخ تورم لرستان


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زاویه عصر چهارشنبه در کارگروه کارآفرینی و اقتصاد شورای اندیشکده نخبگان استان، با اشاره به اینکه بررسی ها و پیشنهادات نخبگان استانی باید برای مهار تورم و رونق تولید شکل عملیاتی به خود بگیرد، اظهار کرد: : گزارش 471 محور اصلی تورم یکی از مهمترین موارد در دستور کار این جلسه بود.

وی بیان کرد: در جلسه قبل بررسی قیمت این اقلام به تصویب رسید و در این جلسه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گزارش جامعی ارائه کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه عوامل زیادی از جمله عرضه و تقاضا، انتظارات مردم و بلاتکلیفی جامعه نسبت به افزایش قیمت کالاها در مقوله تورم نقش دارد، گفت: کاهش نرخ تورم چندین پله کاهش یافته است.

زویار تاکید کرد: برنامه هایی که در منطقه برای مهار تورم اجرا می شود موفقیت آمیز بوده است اما رسیدن به نتیجه مطلوب در بلندمدت مستلزم ادامه این برنامه ها است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری کارگروه های تخصصی با موضوع اجرای شعار سال اشاره کرد و گفت: نتایج کار این کارگروه های تخصصی حاوی تصمیمات نهایی در جلسه نهایی خواهد بود که یک ادامه جلسات امروز

استاندار لرستان به برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت رهبری برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: موضوعات مطرح شده در جلسات با نخبگان باید مطابق برنامه های تدوین شده از سوی رهبری استان اجرایی شود.

زویار دسته بندی صنایع دانش بر، راه و آبرسانی را از مهم ترین برنامه های بلندمدت مجریان استان برشمرد و افزود: دولت سیزدهم موفق بود اما همچنان با افقی که در نظر داریم.

وی خاطرنشان کرد: ادامه این برنامه های بلندمدت در آینده دستاوردهای بیشتری را برای استان به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید