مابقی لیست مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس اعلام شد.



ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره 3 مابقی فهرست مشمولان بند الف ماده 29 قانون انتخابات را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه شماره 3 ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

به نام خدا
وزارت کشور
ستاد انتخابات کشور
اطلاعیه شماره (3)
انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی

به اطلاع هموطنان ارجمند می رساند پیرو اطلاعیه شماره (2) این ستاد در خصوص موضوعات ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، مابقی لیست ردیف های دریافتی به معاونت اداری و کار کشور را به اطلاع هموطنان محترم می رساند. تشکیلات امور به پیوست توضیحات جدول (پیوست-اطلاعیه-شماره -3-ستاد-انتخابات-کشور) گزارش خواهد شد.

لازم به ذکر است چنانچه کاندیدایی بر اساس تذکرات شماره (1)، (2) و (3) ستاد انتخابات کشور همچنان نسبت به همسویی جایگاه خود اطمینان نداشته باشد، به این دلیل است که هیچکس حقوقی ندارد. نقض خواهد شد. و امکان ثبت نام در اختیار کلیه داوطلبان قرار خواهد گرفت.افراد فوق لازم است در اسرع وقت با مراجعه به فرمانداری ها، ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری ها و یا ستاد انتخابات کشور مراتب را اعلام نمایند تا استعلام های لازم صورت گیرد. می تواند در اسرع وقت از سازمان اداری و استخدامی تهیه و نتیجه آن در اختیار افراد یا افکار عمومی قرار گیرد.

ضمناً سمت هایی که مطابق قانون و مقررات با مأمورین ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری مطابقت دارد، مشمول مقررات بند (الف) ماده 29 قانون انتخابات شورای اسلامی می باشد. .

همانطور که در اطلاعیه های قبلی اعلام شده بود مهلت پذیرش استعفای مشمولان ماده 29 قانون انتخابات شورای اسلامی تا 25 خرداد ماه 1402 می باشد و پذیرش استعفا پس از مهلت تعیین شده توسط مراکز ثبت نام جهت ثبت نام و اعلام کاندیداتوری در انتخابات پذیرفته می شود. به شورای اسلامی مشاوره. نام درج نخواهد شد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید