کاروان پیاده زرندی برای بیست و دومین سال راهی مشهد مقدس شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، برای بیست و دومین سال متوالی ستون پیاده محبان الرضا (علیه السلام) شهرستان زرند با همراهی مسئولان و جمعی از مردم استان. از شهرستان زرند به مشهد الرضا رفت.

خجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند با قدردانی از شرکت کنندگان در این کاروان اظهار داشت: برگزاری کاروان پیاده در حرم امام رضا (ع) یکی از با ارزش ترین شواهد کار فرهنگی است که در تبیین معارف موثر است. رضوی. .

این کاروان به نیابت از مردم استان زرند به پابوس امام رضا (ع) می رود و همه اقداماتش مردمی است.

عباس ایرانمنش رئیس کاروان پیاده محبان الرضا (علیه السلام) شهرستان زرند گفت: این کاروان متشکل از بیش از 60 نفر از ارادتمندان و عاشقان امام رئوف برای بیست و دومین سال متوالی عازم می شود. پابوس، هشتمین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد شرکت کنندگان در این کاروان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند، افزود: کوچکترین زائر امام رضا (ع) 15 سال و مسن ترین زائر 77 سال سن دارند.

خجت الاسلام علیزاده روحانی از این ستون همچنین از برگزاری اولین دعای دسته جمعی، قرائت فرامین، مسح و مسح قبور مطهر شهدا، قرائت دعای خیر، تفسیر قرآن کریم، زیارت عاشورا خبر داد. و زیارت امامزادگان از جمله برنامه های فرهنگی و مذهبی است.

محمد کریمی یکی از شرکت کنندگان فعال در این پیاده روی گفت: خوشبختانه هر ساله شاهد افزایش تعداد جوانان و نوجوانان هستیم، اینها نوجوانانی هستند که برای اولین بار به خدمت امام رضا (ع) می روند. عامل این حضور عشق به امام رضا (ع) است و ولایت بوده است.

غلامرضا اکبرنژاد یکی دیگر از زائران کاروانی که در این راهیان نور حضور داشت، گفت: بسیار خوشحالم که خداوند به من اجازه داد در این راه شرکت کنم و در واقع باید بگویم که این مسیر سخت نیست، زیرا همه چیز در این مسیر است. محبت حضرت امام (ع)

انتهای پیام/80022




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید