چگونه ترافیک وب سایت را افزایش دهیم؟


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید در مدت زمان کوتاهی ترافیک وب سایت خود را 100 درصد افزایش دهید؟ بسیاری از شرکت ها کارهای زیادی برای افزایش بازدید وب سایت خود انجام داده اند. متأسفانه، اطلاعات نادرست زیادی در اینترنت وجود دارد که رهبران کسب و کار را به بیراهه می کشاند و مهمتر از همه، امید آنها را به افزایش ترافیک طبیعی سایت سلب می کند.

اگر به دنبال راه حل های واقعی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و افزایش نرخ کلیک هستید، بهترین منبع را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله 6 روش اثبات شده برای افزایش بازدید وب سایت را ارائه می دهیم. به خواندن ادامه دهید تا زمانی که یک پیشنهاد شگفت انگیز پیدا کنید.

ترافیک ارگانیک یا تبلیغات؟ بهترین راه برای افزایش بازدید وب سایت چیست؟

در دنیای مدرن راه های زیادی برای جذب مخاطب و توسعه کسب و کار اینترنتی وجود دارد. اما تحقیقات نشان می دهد که 93 درصد از کسانی که به صورت آنلاین خرید می کنند، فرآیند خرید را با یک جستجوی ساده در گوگل آغاز کردند. بنابراین به نظر می رسد کسب موقعیت در رتبه بندی گوگل و کسب مقام اول بهترین راه برای افزایش ترافیک وب سایت و همچنین افزایش درآمد باشد.

البته برخی از کسب و کارها استفاده از تبلیغات را راه حل مناسبی برای کسب و کار خود می دانند; اما لطفاً توجه داشته باشید که استفاده از خدمات Google Ads محدود به زمان است و برای کسب و کار شما قابل اعتماد نیست.

از این رو در ادامه راهکارهای لازم برای افزایش بازدید وب سایت از طریق سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) که یک سرمایه گذاری بلند مدت برای یک کسب و کار و یک برند است را توضیح خواهیم داد. اگر می خواهید در مورد این موضوع جذاب بدانید، مقاله سئو چیست؟ آکادمی وبسیما اطلاعات مورد نیاز برای شروع را در اختیار شما قرار می دهد.

1- طراحی سایت مناسب; آجر اول را محکم بسازید

طراحی سایت اولین قدم برای راه اندازی کسب و کار در دنیای اینترنت است. اگر بتوانید یک سایت عالی با توجه به استانداردهای سئو و همچنین تجربه کاربری بسیار خوب ایجاد کنید، زیربنای لازم را برای افزایش بازدید سایت در آینده ایجاد کرده اید. از آنجایی که سایتی با نقشه صحیح و چیدمان استاندارد به راحتی توجه خزنده های گوگل را به خود جلب می کند، ایندکس می شود و به سرعت در گوگل رتبه بندی می شود.

آژانس خلاق وبسیما طراحی وب سایت درست به ارائه انواع خدمات سئو و محتوایی که با شما ردیابی و همگام‌سازی می‌شود تا کسب‌وکارتان را به بالاترین نقطه در گوگل برسانید. با بهبود تجربه کاربری، حتی می توانید از جایگاه اول گوگل فراتر رفته و بازدیدکنندگان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

2- توسعه استراتژی و تحقیق کلیدواژه; تعیین نیازهای کاربر

موتورهای جستجو تلاش می کنند تا افراد را به مطمئن ترین و صحیح ترین نتایج هدایت کنند. بنابراین باید استراتژی محتوای سایت خود را با توجه به تجربه خود تنظیم کنید و روی کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید. سعی کنید همیشه نیازهای مخاطب را شناسایی کنید و مفاهیم کلیدی مرتبط با آن را در محتوای سایت خود بگنجانید.

ابزارهای مختلفی برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که معروف ترین آنها Ahres، Moz و SEMrush هستند. این سایت ها به شما نشان می دهند که رقبای شما از چه کلماتی استفاده می کنند و چه کلماتی بیشترین جستجو را داشته اند. با این کلمات به راحتی می توانید یک سند استراتژی غنی و عالی برای وب سایت خود ایجاد کنید.

3- تولید محتوای با کیفیت; به مخاطب خود احترام بگذارید

موتورهای جستجو، از جمله گوگل، محتوای اصلی، هدفمند و با کیفیت را در اولویت قرار می دهند. در واقع، سایت هایی با مقالات مفید 434 درصد بیشتر از سایر وبلاگ ها در بالای نتایج گوگل ظاهر می شوند. علاوه بر این، سایت هایی که بیش از 16 پست در ماه منتشر می کنند، تقریبا 3.5 برابر بیشتر از سایت هایی که کمتر از 4 مقاله منتشر می کنند، بازدید دارند.

استفاده از کپی و تکثیر محتوا جریمه گوگل را به دنبال خواهد داشت. بنابراین هنگام تولید محتوا از منابع مرتبط و اطلاعات مفید استفاده کنید.

برای جذاب‌تر کردن محتوای خود برای گوگل، می‌توانید از کلمات کلیدی در عنوان، زیرنویس، توضیحات متا، متن بدنه و متن جایگزین برای تصاویر استفاده کنید. البته همیشه به یاد داشته باشید که محتوایی که بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند از نظر گوگل ارزشمند است. از تکرار زیاد کلمه کلیدی خودداری کنید.

4- پیوند داخلی و خارجی ارتباطات خود را تقویت کنید

لینک بیلدینگ یکی از موضوعات مهم در سئو است و اتفاقا نظرات متضادی در مورد آن وجود دارد. با این حال، در تاثیر بسیار زیاد لینک های داخلی و لینک برگشت سایت توسط گوگل تایید نشده است. پیوندهای داخلی باعث افزایش تعامل مخاطبان و کاهش قابل توجه نرخ پرش می شود. از سوی دیگر، لینک های خارجی از سایت های معتبر به صفحات وب سایت شما اعتبار و ارزش سایت شما را از نظر گوگل افزایش می دهد.

5- عنوان سئو و توضیحات متا; بهترین قلاب برای دریافت کلیک

در نگاه اول، زمانی که کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند و سایت شما را در نتایج می بیند، عنوان سئو و توضیحات متا برای آن ظاهر می شود. از این دو قلاب حداکثر برای جذب بازدیدکنندگان به سایت خود استفاده کنید. استفاده از مفاهیم کلیدی در نوشتن عناوین سئو و توضیحات متا و متن جذاب و خلاقانه، ضامن افزایش تعداد کلیک ها و در نهایت افزایش بازدید سایت است. پس تا حد امکان از نوشتن عبارات ساده و بدون هیچ جذابیتی خودداری کنید.

6- کمک گرفتن از سایر روش های شخص ثالث، شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید

استفاده از روش های فوق افزایش بازدید سایت را تضمین می کند و نه تنها شما را به بالای گوگل می رساند، بلکه کسب و کار شما را نیز گسترش می دهد. با این حال، این همه چیز نیست! توجه به موارد ظریف مانند کاهش حجم تصاویر و افزایش سرعت بارگذاری صفحه تاثیر بسزایی در رشد سایت دارد. همچنین قدرت رسانه های اجتماعی را در افزایش ترافیک وب سایت دست کم نگیرید.

موفقیت را از کسانی بخواهید که راه موفقیت را می دانند!

در این مقاله ۶ راهکار اساسی و تضمینی برای افزایش بازدید وب سایت ارائه کرده ایم. با انجام این کارها مطمئن باشید که جایگاه گوگل مال شما خواهد بود. اگر تجربه کافی برای طراحی وب سایت، تدوین استراتژی، تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی و تولید محتوای با کیفیت ندارید، نگران نباشید! آژانس خلاق وبسیما از راه اندازی کسب و کار از صفر تا صدها تا کسب موقعیت در گوگل و افزایش ترافیک وب سایت با شما و در کنار شماست.

وبسیما موفقیت کسب و کار اینترنتی شما را با نزدیک به یک دهه تجربه در این زمینه و تجربه با شرکت های مطرح تضمین می کند. برای اطلاع از خدمات طراحی وبسیما و سئو سایت به سایت websima.com مراجعه کنید و یا با شماره 02191077701 تماس بگیرید.

هشدار! این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با تجارت مهمان و عدم مسئولیت سایت در رابطه با آن منتشر شده است. اطلاعات تکمیلی

دیدگاهتان را بنویسید