بازدید بازیکن سابق آلمان از اردوی تیم جوانان + عکس


به گزارش خبرگزاری فارس، استفان افنبرگ بازیکن تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ امروز به همراه حمید استیل سرپرست تیم ملی بزرگسالان از اردوی تیم ملی جوانان بازدید کرد و دقایقی را با سرمربی تیم ملی به گفتگو پرداخت. این تیم و کارکنانش در مورد پرداخت مبادله.

افنبرگ که دقایقی با بازدید از امکانات اردوی تیم ملی و ساختمان پ.ک.ک تمرینات تیم ملی جوانان را نیز تماشا کرد، درباره اهمیت کار با استعدادهای جوان گفت: در آلمان و سایر کشورهای اروپایی، امید است. و تیم های جوانان در تقویت تیم های ملی نقش دارند. قدردانی از این بازیکنان بسیار مهم است. استعدادهای زیادی در فوتبال ایران وجود دارد و قدردانی از این جوانان بسیار مهم است. در واقع باید در تمرین این جوانان خیلی دقت کرد تا تیم ملی بزرگسالان ایران تقویت شود.»

افنبرگ در خصوص وضعیت تیم بزرگسالان ایران در جام جهانی افزود: حقیقت این است که ایران در گروه بسیار سختی قرار دارد. به نظر من مدعی اول این گروه انگلیس است و بین شما ولز و آمریکا می تواند رقابتی برای رسیدن به تیم دوم گروه باشد که مطمئنا هدف مهمی خواهد بود. با این حال می دانم که ایران تیم بسیار خوبی با پتانسیل بالایی است. به خصوص به این دلیل که در آخرین مسابقات جهانی نتایج خوبی از خود نشان داد.

در حاشیه بازدید افنبرگ از اردوی تیم جوانان، حمید استیل و عبدالصمد مرفاوی پیراهن تیم ملی را به این پیشکسوت فوتبال آلمان اهدا کردند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید