عیدی قوه قضائیه در رابطه با شکایات پرونده چند جانبه «آذربایجان خودرو» – خبرگزاری «مهر» اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، رسول کهپایه زاده با تشریح آخرین وضعیت پرونده «آذربایجان خودرو» متشکل از چندین شکایت، از ابلاغ حکم این پرونده خبر داد و گفت: ۱۲ و ۶ سال به اتهام مشارکت در کلاهبرداری اینترنتی. محکوم به یک ماه حبس، جزای نقدی و پنج سال انفصال از فعالیت های پیش فروش خودرو.

وکیل شکات در پرونده آذربایجان خودرو خاطرنشان کرد: نکته مهم و قابل توجه برای موکلان، شکات و مالباختگان، محاسبه و میزان غرامت است که نقطه عطف و یکی از صداهای محکم و طلایی در این حوزه محسوب می شود. ، که ممکن است راه را برای سایر موارد مشابه در منطقه هموار کند.

وی با بیان اینکه دادگاه با اخذ نظر کارشناسی، میزان ترک ملک را نه مبلغ پرداختی چند سال گذشته بلکه قیمت واقعی معامله خودرو در روز را محاسبه و متهمان را به پرداخت محکوم کرد. این مقدار. میزان.

کهپایه زاده خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش نرخ تورم و شرایط اقتصادی کنونی، این تصمیم در راستای حفظ حقوق پایمال شده مشتریان و مالباختگان بسیار حائز اهمیت است. یعنی نه تنها مبالغ پرداختی در چند سال گذشته ملاک قرار نگرفت، بلکه قیمت روز یک خودرو که امروز بین 630 تا 700 میلیون تومان است، ملاک قرار گرفت و متهمان محکوم شدند. این مبلغ را پرداخت کنید.

در ادامه وکیل پرونده آذربایجان خودرو گفت: به نمایندگی از شکات و مالباختگان با تشکر از دادگاه محترم به دلیل صدور حکم نادر در جهت تحقق انصاف و عدالت، تشکر ویژه از قوه قضائیه که این عید سعید قربان است. یک روز خوب برای بازنده ها. پرونده چند حزبی آذربایجان ماشین اهدا کرد، من آن را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید