مشترکین سیم کارت شاتل سیار در 13 روز عید قربان همه روزه عید قربان را دریافت خواهند کرد.


به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، تمامی مشترکین این اپراتور از 60 تا 100 دقیقه مکالمه به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. علاوه بر این شاتل موبایل در تعطیلات نوروزی به مدت 13 روز هر روز یک بسته اینترنتی یا کدهای تخفیف شگفت انگیز به مشترکین خود می دهد.

شاتل موبایل تنها اپراتور تلفن همراه در ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم کارت خود فراهم می کند و با آنالیز مداوم شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، بالاترین کیفیت را به همراه دارد. شبکه رادیویی در هر منطقه به روشی کاملاً هوشمند انتخاب می کند. تمامی مشترکین شاتل موبایل می توانند در لحظه با شماره گیری کد دستوری *1*8 یا از طریق مدیریت آنلاین حساب شاتل موبایل خود با درخواست نام میزبان شبکه رادیویی یا انتخاب شبکه هوشمند، شبکه میزبان سیم کارت خود را به صورت دستی تغییر دهند. دوباره فعال کردن

علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد سیم کارت هوشمند شاتل موبایل انتخاب و خرید شماره های تصادفی و منظم و دسترسی به بیش از 4000 مرکز فروش و پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور از طریق برای فروشگاه اینترنتی موبایل سفارش دهید یا با شماره 09981000000 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید