فروشگاه اپلیکیشن آئودی به شما اجازه می دهد تا اپلیکیشن های مختلفی را بر روی خودروهای آئودی نصب کنید.


آئودی در حال برنامه ریزی است تابستان امسال محصولات خود را با یک فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی به بازار ببرید. این فروشگاه به صاحبان مدل های مختلف آئودی اپلیکیشن های بسیار متنوعی را ارائه می کند و می توانند به راحتی برنامه های مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنند. این فروشگاه انحصاری با همکاری Cariad یکی از اعضای گروه فولکس واگن ساخته شده است و هدف آن حداکثر دیجیتالی شدن محصولات آئودی است.

وجود یک فروشگاه اختصاصی در سیستم اطلاعات سرگرمی داخل خودرو، نیاز به دارندگان تلفن همراه را بی نیاز می کند. چنین عملکردی امکان پذیر است نصب مستقیم برنامه هایی را برای درایور ارائه می دهد. این ذخیره سازی از طریق یک ماژول سخت افزاری شبیه به حافظه فلش اجرا می شود.

فروشگاه اپلیکیشن آئودی

همانطور که آئودی اعلام کرده است، فروشگاه انحصاری این خودروساز آلمانی دارای اپلیکیشن های مختلفی در دسته بندی هایی مانند موسیقی، ویدئو، بازی، ناوبری، پارکینگ و شارژ، خدمات شهری، آب و هوا و اخبار خواهد بود. اول، این فروشگاه دارای برنامه هایی مانند آمازون موزیک و اسپاتیفای باید نصب شود، اما به تدریج به تعداد آنها اضافه می شود.

فروشگاه اپلیکیشن آئودی و همگام سازی با بازارهای مختلف

جالب اینجاست که آئودی می گوید اپلیکیشن های موجود با بازارهای مختلف همگام هستند. به طور دقیق تر، کشورهای مختلف برنامه های کاربردی خود را خواهند داشت. آئودی لیست برنامه های این فروشگاه منحصر به فرد را برجسته می کند معمولی به روز خواهد شد.

برای نصب برنامه های شخص ثالث، لازم است که ماشین از طریق سیم کارت اختصاصی به یک شبکه داده متصل شود. در اروپا، مشتریان آئودی می توانند از سیم کارت های Cubic Telecom استفاده کنند. در این شبکه به مشترکین 25 گیگابایت ترافیک هدیه داده می شود.

فروشگاه اپلیکیشن آئودی

علیرغم وجود فروشگاه ویژه، محصولات آئودی همچنان از Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی خواهد کرد این فروشگاه در ماه ژوئن و ابتدا برای برخی از مدل های مجهز به سیستم MIB 3 در دسترس خواهد بود. Audi A3, A4/A5, Q5, A6/A7 و مدل های پرچمدار A8, Q8 E-Tron و E-Tron GT برخی از این مدل ها مدل های دیگر به تدریج اضافه خواهند شد. شایان ذکر است که مدل های قدیمی تر از برنامه های شخص ثالث پشتیبانی نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید