شایعه: اپل آیفون 14 پرو را با قیمتی بالاتر از نسل قبلی عرضه خواهد کرد


اپل قصد دارد چهار گوشی جدید خانواده آیفون را در رویداد Far Out در 16 سپتامبر سال جاری معرفی کند. در ماه های اخیر بارها گفته شده است که اپل ممکن است قیمت نسل بعدی آیفون را افزایش دهد و به گزارش iMore، احتمال افزایش قیمت آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس نسبت به نسل قبل وجود دارد.

دن ایوز این تحلیلگر قبلا گفته بود که قیمت مدل های پرو خانواده آیفون 14 حدود 100 دلار افزایش می یابد. حالا او بار دیگر ادعای خود را تکرار کرد و گفت که قیمت مدل معمولی آیفون 14 تغییر نخواهد کرد. با این حال، آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس با 100 دلار افزایش قیمت مواجه خواهند شد.

ایوز می گوید افزایش قیمت آیفون پرو نتیجه افزایش قیمت قطعات کلیدی و ارائه ویژگی های جدید برای این گوشی ها است. به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته است هزینه های تولید اضافی را به کاربران منتقل کند. اپل آیفون 13 معمولی را با قیمت پایه 799 دلار روانه بازار کرد و از آن زمان برخی اپراتورها این گوشی را با تخفیف عرضه می کنند. دو گوشی آیفون 13 پرو همچنین آیفون 13 پرو مکس نیز آنها به ترتیب با قیمت 999 دلار و 1099 دلار در دسترس خریداران بودند.

مقالهمتصل:

شایعه شده است که اپل امسال به تولید آیفون مینی پایان می دهد و در عوض آیفون مکس را با صفحه نمایش 6.7 اینچی عرضه می کند. اگر این اتفاق بیفتد، ارزان ترین مدل گوشی های جدید اپل آیفون 14 خواهد بود. این در حالی است که آیفون 13 مینی ارزان ترین آیفون موجود در سال گذشته بود. انتظار می رود اپل برای اولین بار در مدل های آیفون 14 پرو از دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده کند و بریدگی نمایشگر را حذف کند. برخلاف آیفون 14 و آیفون 14 مکس، این دو گوشی از پردازنده A16 بهره می برند.

Zoomit کنفرانس مطبوعاتی Far Out را در 16 سپتامبر ساعت 9:30 شب پوشش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید