حذف استقلال و پرسپولیس در آسیا ضربه مهلکی به فوتبال ایران وارد کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر: با توجه خروج استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان گفت: این اتفاق ضربه سختی به فوتبال ما زده است. هواداران و تیم از این موضوع بسیار ناراضی هستند. ولی باید اعتراف کنیم که منتظر این بودیم. کنفدراسیون آسیا سالهاست که به ما هشدار می دهد ولی تا زمانی که اتفاقی برایمان نیفتد اقدامی نمی کنیم.

وی تاکید کرد: الان آقایانی که اعلام کردند و چند وقت پیش هم مستقیماً اعلام کردند که مشکل حل شده و استقلال و پرسپولیس در لیگ هستند. قهرمانان حضور آنها می روند تا به مردم بگویند چرا به هواداران دو تیم دروغ گفته اند.

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: مشخص بود که AFC ما را ترک خواهد کرد زیرا استانداردهای لازم را نداشتیم. ولی برای همه جالب بود که آقایان اصرار داشتند که این اتفاق نیفتاد. با این همه سرمایه نتوانستیم اشیایی بسازیم که سرخابی ها نابود نشوند. فکر می کنم زمان خصوصی سازی دو تیم فرا رسیده است تا شاید این مشکلات حل شود. وقت آن است که دولت استقلال و پرسپولیس را رها کند و به هواداران دو تیم اجازه دهد تا با هم کار کنند و شرایطی را فراهم کنند تا سرخابی ها از این گردابی که در آن غرق شده اند نجات پیدا کنند.

وی در خصوص حضور سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان گفت: این دو تیم فرصت های خوبی دارند که توانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنند و امیدوارم بتوانند نمایندگان شایسته ای برای فوتبال ایران باشند.

فرزامی درباره دیدار روز شنبه استقلال و رفسنجان گفت: قبلا در چنین شرایطی بود. بیا فکر می کنم آبی ها مشکلات روحی و روانی دارند. آنها امیدوار بودند در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشند ولی از بین بردن آنها به طور حتم برای مدت طولانی آنها را دچار مشکلات روحی می کند. مجیدی باید تلاش کند تا شرایط روحی و روانی بازیکنانش را برای بازی با مس آماده کند. مس هم از تهران می خواهد دست پرکردن. بنابراین بازیکنان استقلال باید روی این بازی تمرکز کنند تا پس از این اتفاق تلخ بتوانند با پیروزی در این دیدار و ادامه برتری به نوعی هواداران خود را خوشحال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید