به روز رسانی جدید ویندوز 11 به بهبود شارژ لپ تاپ کمک می کند


این هفته، مایکروسافت بیلدهای پیش نمایش 22621.1537 و 22624.1537 را از طریق کانال بتا برای کاربران Insider منتشر کرد. ویندوز 11 منتشر شد. بیلد اول با قابلیت‌های جدید به‌طور پیش‌فرض فعال شد، اما ویژگی‌های جدید در بیلد دوم غیرفعال شدند.

به روز رسانی مورد بحث میانبرهای جدیدی را به منوی File Explorer XAML اضافه می کند. این به روز رسانی شامل یک ویژگی جدید است که ساخت رمزگشایی حافظه هسته را برای توسعه دهندگان آسان تر از قبل می کند.

سیستم عامل ویندوز 11 مدت هاست که به ابزار Content Adaptive Brightness Control مجهز شده است. این ابزار بر اساس محتوای نمایش داده شده، تنظیمات است مانیتور را تعمیر می کند. هدف نهایی Content Adaptive Brightness Control ایجاد تعادل بین مصرف انرژی و تجربه بصری دلپذیر است. مطابق با Windows Central، این ویژگی برای لپ تاپ و ترانسفورماتور متصل (دو در یک) گنجانده شده است.

در هر دو نسخه پیش‌نمایش جدید ویندوز 11، باز کردن یک کادر جستجو یک ربات چت را در نوار وظیفه نشان می‌دهد. بینگ خواهد بود. البته تا زمانی که مرورگر مایکروسافت اج را روی سیستم خود نصب کرده باشید می توانید از این چت بات استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید