احتمال انتقال سرمربی تیم ملی فوتبال / تقابل ایران با کی روش منتفی است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج هفته گذشته برای بازدید از سالن های فوتسال قهرمانی آسیا و شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال در کوالالامپور مالزی به پاتایا تایلند سفر کرد.

تاج که در زمان حضور در مالزی با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا هماهنگی های اولیه را برای دریافت این پول انجام داده بود، امروز به ایران بازگشت.

وی قرار است در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی با وزیر ورزش و جوانان جلسه ای برگزار کند تا در صورت سرکردگی، در خصوص واریز پول به حساب مربیان خارجی به جمع بندی نهایی برسد. مربی انتخاب می شود سرمربی خارجی

در روزهای اخیر مدیران فدراسیون مذاکراتی را با مربیانی چون فلیکس سانچز و وینچنزو مونتلا انجام داده اند و با توجه به اینکه تنها 2 روز تا اعلام زمان تعیین شده برای معرفی سرمربی تیم ملی باقی مانده است. با شرایط موجود به نظر می رسد سرمربی جدید ایران دیرتر از این بار معرفی شود.

در روزهای اخیر و پس از لغو بازی دوستانه مقابل عراق در 15 شهریور، فدراسیون فوتبال مذاکراتی را با 3 کشور آسیایی برای انتخاب حریف دوم تیم ملی انجام داده و منتظر پاسخ این کشورهاست.

پیش از این فدراسیون علاقه مند به بازی تیم ملی مقابل قطر در جام جهانی نوروز بود اما ظاهرا تیم جدید کارلوس کی روش قرار است در این جام جهانی یک اردوی آماده سازی خارج از قاره آسیا داشته باشد و به همین منظور برگزار شود. بازی دوستانه با آنابیس غیرممکن است.

دیدار تدارکاتی تیم ملی با روسیه در 12 فروردین قطعی شد.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید