آموزش بافت شانه ماهی محبوب + تصاویر


آموزش تصویری ساده و آسان بافت مو

به گزارش اقتصاد آنلاین، زیبایی مو به جذابیت ظاهر کمک می کند. روش های مختلفی برای حالت دادن به موهایتان وجود دارد و بافتن مو یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید بدون مراجعه به سالن زیبایی با موهای خود انجام دهید.

پس از چند بار تمرین می توانید به راحتی و به خوبی بافت مو را ایجاد کنید. قیطان از آن چیزهایی است که هرگز قدیمی نمی شود و با آن می توانید چهره خود را در طول روز، در مهمانی ها و مجالس رسمی جذاب کنید.

بافت موی تیغ ماهی یکی از پرطرفدارترین مدل های بافت مو است که در این مقاله تصمیم گرفتیم نحوه بافت آن را به شما آموزش دهیم.

چرا باید بافت مو را مطالعه کنیم؟

در اینجا فقط چند دلیل ساده و در عین حال منطقی برای کشف این هنر رو به رشد و زیبا آورده شده است:

– محبوبیت او

– در تکنیک ها و طراحی های خود متنوع و تا حدودی نامحدود باشید

– هزینه کم آموزش

– مولد بدون این هنر

– عدم نیاز به ابزار و وسایل زیاد (فقط با کمی پول و سایر وسایل اولیه قابل انجام است)

– لذت بافتن مو

– امکان نمونه برداری از ویدیوهای بی شمار موجود در اینترنت

– همچنین…

– ابتدا موهایتان را شانه کنید و مقداری ژل روی موهایتان بزنید تا بافت مو خیس شود و اگر می خواهید بافت روی موهایتان شیک و جذاب به نظر برسد، بهتر است موهایتان را موج دار کنید.

بافت تیغه ماهی

بافت تیغه ماهی

– در مرحله اول موها (به طور دقیق تر قسمتی از مو که می خواهید ببافید) را به 2 قسمت مساوی تقسیم کنید. توجه داشته باشید که مقدار مو و قسمتی از مو که برای انواع قیطان تیغ ​​انتخاب می کنید می تواند این آموزش بافتن موی تیغ ماهی (آموزش تصویری قیطان ساده تیغ ماهی)، سرهای آموزش قیطان تیغ ​​پوستی، آموزش بافت تیغ ماهی جلوی مو، یا یادگیری بافتن تیغ ​​ماهی از بالای سر.

– نیمه سمت راست موها را با دست راست خود بگیرید و از نیمه چپ مقداری مو بیرون بیاورید. برای چرخاندن روی بافت تیغ ماهی، این قسمت از مو را به نیمه سمت راست موهای خود ببرید.

بافت تیغه ماهی

– حالا مانند مرحله قبل برای نیمه چپ مو انجام دهید. موهای سمت چپ را با دست چپ نگه دارید و مقدار کمی از موهای سمت راست را داخل آن ببرید.

– با یکی از دسته ها شروع کنید تا قسمت کوچکی از دسته اول را جدا کنید و کل دسته اول را مرور کنید سپس با دسته دوم ترکیب کنید.

بافت تیغه ماهی

بافت مو

– برای قسمت دوم هم باید همین کار را انجام دهید.

– در انتها انتهای بافت را با کش ببندید و دو طرف بافت را بکشید تا موهایتان حجیم تر به نظر برسد و موهایتان با کش براق و مرتب شود.

بافت تیغه ماهی

برای زیباتر جلوه دادن این مدل، خوب است کمی هایلایت یا رنگ فانتزی در موها داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید