کمبود بیش از 600 اورژانس پیش بیمارستانی در اصفهان


مهرزاد آرتنگ معاون فنی اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: یکی از بخش هایی که در حوزه سلامت موثر بوده، اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اقداماتی برای توانمندسازی و آموزش پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی انجام شد، افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی برنامه آموزشی برای افراد نیروهای بومی تدوین کرده ایم. استان‌هایی که در سال‌های آینده خواهند بود، می‌توان آن‌ها را به نظام سلامت و اورژانس اضافه کرد.

آرتنگ درباره بازسازی اساسی آمبولانس های فرسوده گفت: از ابتدای امسال این اقدامات تا حدی موفقیت آمیز بوده و آموزش های عمومی برای مردم راه اندازی شده است تا بیاموزند در حوزه سلامت چه کارهایی می توان و چه کارهایی را نمی توان انجام داد.

معاون فنی اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان با اشاره به کمبود نیرو در اورژانس پیش بیمارستانی گفت: در حال حاضر با کمبود بیش از 600 نیروی متخصص و واجد شرایط در اورژانس پیش بیمارستانی مواجه هستیم. “

وی ضمن اشاره به اینکه در امر مراقبت با چالش هایی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: برخی افراد هنوز نمی دانند برای چه مشکلاتی باید در اورژانس پیش بیمارستانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/63101/ح




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید