چگونه یک مرد را خوشحال کنیم؟


خانم این چیزا حال شوهرت رو خوب میکنه

من شخصاً معتقدم که هر چه به دیگران بدهید همان را دریافت خواهید کرد. بنابراین، اگر با همسرتان خوب رفتار کنید و با او با مهربانی رفتار کنید، او به شما احترام می گذارد، شما را دوست می دارد و با شما خوب رفتار می کند.

در این مقاله 12 نکته برای تبدیل شدن به یک همسر خوب به شما ارائه می کنیم. در این مقاله 12 ویژگی مهمی که هر مردی در همسرش به دنبال آن است را خواهید دید.

1- خوب باش همانطور که قبلا ذکر کردیم، ما باید با دیگران همانگونه رفتار کنیم که می خواهیم آنها با ما رفتار کنند. هرگز نسبت به شوهر، خانواده و دوستانش بی ادب نباشید. سعی کنید با آنها صمیمی، دوستانه و مهربان باشید. فعالانه روی مهربانی با همسرتان کار کنید. فقط به این دلیل که روز بدی را پشت سر گذاشته اید دلیلی برای بد رفتاری با دیگران نیست.

چگونه یک مرد را خوشحال کنیم؟

وقتی همسرتان به خانه آمد، با لبخند از او استقبال کنید. همسر خوب صدایی دلنشین و دلنشین دارد، لبخند بر لب دارد، ظاهری تمیز و مرتب دارد و به شوهرش احترام می گذارد. وقتی همسرتان در مورد اتفاقاتی که در طول روز برایش افتاده صحبت می کند به صحبت هایش گوش دهید. به خصوص اگر روز سختی داشته باشد. اگر از رفتار همسرتان ناراضی هستید، به رفتار خود فکر کنید و ببینید مشکل از کجای کار شماست. اگر بله، پس سعی کنید آن را برطرف کنید.

2- با او با احترام رفتار کنید. اگر از دیگران انتظار احترام داریم، در مقابل باید به آنها احترام بگذاریم. همه ما این ضرب المثل “احترام به احترام” را شنیده ایم. احترام را می توان در نحوه صحبت و رفتار شما منعکس کرد. همیشه با لحن محبت آمیز و محبت آمیز با همسرتان صحبت کنید و از کلمات تند و تند بپرهیزید. زن خوب کسی است که به شوهرش احترام بگذارد، هرگز به او فشار نیاورد، او را تحقیر و ظلم نکند، به او آسیبی نرساند.

بهتر است قبل از صحبت در مورد کلماتی که می خواهید بگویید خوب فکر کنید، زیرا وقتی آن کلمات از دهان شما خارج شد، نمی توان آنها را بازگرداند. همسران خوب هم در جمع و هم در خانه با همسرشان با احترام و محبت رفتار می کنند.

3- با او چت کنید. کلید یک ازدواج خوب و موفق ارتباط است. چیزی را از همسرتان پنهان نکنید و اسرار خود را با او در میان بگذارید. صادق باشید هر روز زمانی را برای تنها بودن و صحبت کردن اختصاص دهید. حتی اگر فقط نیم ساعت باشد. اگر اجازه دهید همه چیز روند خود را طی کند و احساس کنید چیزی برای به اشتراک گذاشتن با شریک زندگی خود ندارید، زندگی زناشویی شما در خطر خواهد بود.

شنونده خوبی باشید ممکن است حرفی برای گفتن داشته باشید، اما بهتر است اول اجازه دهید همسرتان صحبت کند. وقتی همسرتان از سر کار به خانه می آید، او را با گلایه و مشکل محاصره نکنید، این اصلا استقبال خوبی نیست! ارتباط خوب و مناسب به ایجاد اعتماد و تقویت رابطه شما کمک می کند. زن و شوهر یک تیم هستند و بدون یکدیگر ناقص هستند. هرگز بدون مشورت همسرتان در مورد مسائل بزرگ و مهم خانوادگی تصمیم نگیرید.

گاهی ممکن است بین شما اختلاف نظر و دعوا پیش بیاید. اما اجازه ندهید کسی از آن مطلع شود. شما باید سعی کنید مشکل بین خود و همسرتان را حل کنید.

4- پشتیبانی هر مردی انتظار دارد همسرش او را درک کند و از او حمایت کند. به خصوص زمانی که مشکلی وجود دارد. زن خوب در سختی و آسایش و موفقیت و شکست و در هر مرحله شوهرش را دوست دارد و در هنگام بروز مشکلات او را رها نمی کند. همسرتان را در تمام مراحل کار و زندگی حمایت کنید. هرگز او را تحقیر یا تحقیر نکنید. غالباً می گویند: زن مرد هم می تواند او را بیافریند و هم او را از بین ببرد. هیچ چیز به اندازه انتقاد و تحقیر، به خصوص در مقابل دیگران، همسرتان را عصبانی و ناراحت نمی کند.

به او و دستاوردهایش افتخار کنید و صمیمانه او را تحسین کنید. بنابراین می توانید از او انتظار داشته باشید که همانطور که شما با او رفتار می کنید با شما رفتار کند. علاوه بر این، او به خاطر مراقبت و حمایت شما بیشتر احترام خواهد گذاشت. اگر با او مخالف هستید، نظر خود را محترمانه و با آرامش بیان کنید.

5- مزاحم او نشوید. هیچ مردی زن بدسرپرست را دوست ندارد. اگر چیزی از او نیاز دارید، با مهربانی از او بخواهید. بسیاری از زنان فکر می کنند که تنها راه برای وادار کردن شوهرانشان به انجام کاری ضربه زدن به آنهاست. اما واقعیت این است که زبان آزاردهنده و کنایه آمیز بین شما و همسرتان فاصله ایجاد می کند و فقط اوضاع را بدتر می کند. شوهر شما یک مرد بالغ است، او افکار و خواسته های خود را دارد. فقط به این دلیل که از او می خواهید کاری انجام دهد به این معنی نیست که او باید آن کار را انجام دهد.

6- به او فضا بدهید. به عنوان یک همسر، درک این نکته مهم است که شوهرتان به جز شما اعتیادهای دیگری نیز دارد که بخشی از زندگی اوست. او خانواده، دوستان و همکارانی دارد که بخشی از زندگی او هستند. علاوه بر این، او ممکن است سرگرمی ها و انگیزه های خاص خود را داشته باشد. هرگز از او انتظارات ناعادلانه نداشته باشید. اگر می‌خواهد بیرون برود، با دوستانش معاشرت کند یا ورزشی که دوست دارد انجام دهد، او را متوقف نکنید. زنان مداخله گر اغلب شوهران خود را عصبی می کنند.

7- به نیازهای جنسی او توجه کنید. یکی از اساسی ترین چیزهایی که هر ازدواجی به آن نیاز دارد صمیمیت و صمیمیت در روابط جنسی است. وقتی به نیازهای جنسی همسرتان توجه می کنید، او نیز احساس وظیفه می کند که شما را ارضا کند. لطفا به مسائل جنسی توجه کنید. اگر نتوانید مردی را در رختخواب خود نگه دارید، او مکان دیگری برای رفع نیازهای خود پیدا می کند. به یاد داشته باشید که او به هر حال مرد است! بررسی ها نشان می دهد که یکی از دلایل اصلی خیانت مردان مشکلات جنسی است، در حالی که در زنان به دلیل مشکلات عاطفی است.

8- او را غافلگیر کنید. مردها هم مثل بقیه عاشق غافلگیر شدن هستند. شما می توانید آن را به هر طریقی انجام دهید؛ از جشن تولد همسرتان بدون اینکه او بداند، تا یک شب اغوا کننده با عشق و لطافت.

سورپرایز شما لازم نیست خیلی پیچیده یا بزرگ باشد، چیزهای ساده مانند تهیه میان وعده مورد علاقه او یا پختن غذای مورد علاقه او نیز می تواند شریک زندگی شما را شگفت زده و خوشحال کند.

9. عشق و قدردانی خود را اغلب ابراز کنید. مردان دوست دارند مورد تحسین و قدردانی قرار گیرند. سعی کنید تا حد امکان زمان بیشتری را با هم بگذرانید. علاوه بر این، مردان می خواهند همیشه “دوستت دارم” را بشنوند. سعی کنید به فعالیت هایی که همسرتان به آن علاقه دارد بپیوندید و او را همراهی کنید. به او هدیه بدهید. روزهای خاص زندگی خود را فراموش نکنید. او را با محبت و مهربانی خود بپوشانید، به خصوص زمانی که او در خانه است. برای او غذا بپزید و او را ماساژ دهید. اگر بتوانید از طریق برخی فعالیت های لذت بخش او را به حضور در خانه وابسته کنید، مطمئناً خودتان شادتر خواهید بود. کاری کن که دلتنگت شود و وقتی کنارت نیستی به تو فکر کند. هرگز او را از عشق خود محروم نکنید.

10. صادق، وفادار و فداکار باشید. زن خوب کسی است که صادق، وفادار و فداکار شوهرش باشد. ازدواج یک تعهد مادام العمر است و همیشه باید به قول هایی که در ابتدای ازدواج داده می شود عمل کرد.

11- مراقب سلامتی و ظاهر خود باشید. باید به همسرتان به خاطر لحن دلنشین، لبخند زیبا و ظاهر تمیز و آراسته اش احترام بگذارید. به یاد داشته باشید که مراقب ظاهر خود نه تنها برای شریک زندگی خود، بلکه برای خودتان نیز باشید. مراقب سلامتی خود باشید و از تمرینات یوگا برای شادابی خود استفاده کنید.

بهداشت را رعایت کنید. برخی از خانم ها فکر می کنند بعد از ازدواج نیازی به توجه زیادی به ظاهر و نظافت خود ندارند. اما اینطور نیست. اگر تمیز و مرتب باشید احساس بهتری خواهید داشت و این باعث خوشحالی همسرتان می شود. مردها از بوی خوش همسرشان خوششان می آید. اگر شما نجس هستید، ممکن است همسرتان در جای دیگری به دنبال این چیزها بگردد.

12- کارهای خانه را انجام دهید. خانه خود را همیشه تمیز نگه دارید. همه جا را مرتب کنید و برای تزیین و تزیین قسمت های مختلف خانه وقت بگذارید. جدا از این مسائل، سعی کنید از پولی که همسرتان به دست می آورد قدردانی کنید و مدام شکایت نکنید.

آیا می خواهید همسرتان به شما احترام بگذارد و شما برای او عزیز بودید؟ بنابراین، شما باید با او همان گونه رفتار کنید که می خواهید با شما رفتار شود. اگر می خواهید همسرتان با شما مانند یک ملکه رفتار کند، باید با او مانند یک پادشاه رفتار کنید. در دنیای امروزی که اکثر خانم ها کار می کنند، شاید نتوان برخی از توصیه های ذکر شده را رعایت کرد، اما با کمی تمرین می توانید آنها را انجام دهید. اگر شاغل هستید، می توانید فردی را برای انجام کارهای خانه مانند آشپزی، نظافت و غیره استخدام کنید.

همه مردان دوست دارند همسری با ویژگی های ذکر شده در این مقاله داشته باشند. اما به یاد داشته باشید که ازدواج یک رابطه دو طرفه است. اگر مرد هستید و می خواهید همسر خوب و کاملی داشته باشید، باید سعی کنید خودتان یک شوهر خوب و کامل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید