ملت فلسطین با اتحاد و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی اجازه ورود دشمن به صفوف آنها را نمی دهد.


ملت فلسطین با اتحاد و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی اجازه ورود دشمن به صفوف آنها را نمی دهد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی زیر نظر رئیس جمهور فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد: ملت فلسطین با اتحاد، مقاومت و مخالفت با رژیم صهیونیستی اجازه نفوذ دشمن در صفوف آن را نخواهند داد و زمینه پیروزی بزرگ را با رژیم صهیونیستی فراهم خواهد کرد. همدلی و اتحاد

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:
به نام خداوند
اذان بر کسانی که می جنگند، زیرا آنها ستمگرند و خداوند قادر به یاری آنان است (آیه 39 سوره حج).
مسلمانانی که کشته شده‌اند (و غارت شده‌اند) اجازه داده شده‌اند (با دشمنان خود بجنگند) زیرا دشمن ظالمی بر آنها ستم کرده است و خداوند قادر است به آنها کمک کند.
رژیم منفور صهیونیستی بار دیگر بمباران غزه، حمله و کشتار مردم مظلوم فلسطین، دستگیری فعالان فلسطینی و دامن زدن به درگیری در کرانه باختری را از سر گرفته است. تا امروز 10 نفر در اثر بمباران نوار غزه جان خود را از دست داده اند، از جمله فرمانده تسیر الجباری که شکنجه شده است.
ترور تیسیر الجباری یکی دیگر از جنایت های رژیم کودک کش بود که حتی تحلیلگران اسرائیلی آن را اشتباهی بزرگ خواندند.
اکنون که خود رژیم صهیونیستی حمله کرده، حمله کرده و شرارت کرده است و جهادگر بزرگ آقای زیاد نهاله، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرده است: «ما می جنگیم و پس از حمله آتش بس نخواهد بود». فلسطینی ها و گروه های جهادی باید با تمام توان به پا خاستند و رژیم اشغالگر را محکوم کنند.
جمهوری اسلامی ایران و حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران نیز جنایات صهیونیست ها را محکوم و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت شب گذشته بار دیگر خود را به نمایش گذاشت. اشغال و تجاوز به جهان، اما مقاومت مردم فلسطین و نوار غزه، زوال این رژیم کودک کش را تسریع خواهد کرد.
اسرائیل غاصب با اندیشه ای پوچ فکر می کند که با ارتکاب جنایات، جنایات، ویرانی و کودک کشی و اسارت جوانان و آزادگان فلسطینی می تواند خود را از روند فسادی که هر روز به آن نزدیک می شود نجات دهد، در حالی که طرح هایی مانند “گنبد آهنین” را ناکام می گذارد. و «عادی سازی روابط با برخی از حاکمان مرتجع عرب» ممکن است نشان دهنده این باشد که «پیروزی نزدیک است».
در طول تاریخ همواره یکی از اهداف شوم رژیم صهیونیستی ایجاد شکاف بین گروه های فلسطینی و مبارزان بوده است و امروز نیز با این حمله وحشیانه به جهاد اسلامی سعی در ایجاد شکاف در صفوف فلسطینی ها دارد. که بی شک به قیمت جان مردم سرسخت فلسطین و فرماندهان و مبارزان دلیر تمام شده است.جنس فلسطینی این توطئه را خنثی می کند و با اتحاد و مقاومت و شجاعت این نقشه ها را عملی می کند و اجازه نمی دهد اسرائیل غاصب و حامیانش پرتگاه ایجاد کنند. بین آنها و رسیدن به هدفشان.
از این رو مردم فلسطین اعم از مردم غزه، کرانه باختری و دیگر سرزمین های فلسطینی باید در این مقطع نیز مانند گذشته با پایان دادن به قیام سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله به مبارزه خود ادامه دهند. . حسین(ع) زمینه پیروزی بزرگ را فراهم می کنند.
همچنین وظیفه ملت ها و دولت های مسلمان است که جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و با تمام توان از فلسطینی ها حمایت کنند و بنا به وعده خداوند متعال، پایان این تهاجم، پیروزی چشمگیر فلسطینیان خواهد بود. و مایوس کننده و تحقیر اسرائیل مانند انتفاضه های قبلی.
و پیروزی جز از جانب خدا چیست؟
کمیته ریاست جمهوری برای حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین
15 اوت 1401
8 محرم 1444
6 آگوست 2022
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید