معرفی Kidzi، یک پلت فرم دیجیتال جامع برای کودکان و خانواده ها


اهمیت توجه به حوزه کودک در فضای دیجیتال روز به روز بیشتر می شود. به همین مناسبت به سراغ مدیرعامل کیدزی رفتیم که برای کمک و آموزش کودکان در فضای دیجیتال و بانکی تأسیس شده و اکنون محصولات مهمی را روانه بازار کرده است.

«محمودرضا فرهادی» از سال 1392 وارد حوزه کودک شد و با توجه به علاقه ای که به خدمات مرتبط با حوزه کودک در فضای مجازی داشت، به عنوان مدیر محصول وارد مجموعه پاد شد. در حال حاضر، او به وضوح مدیر پروژه Kidzi است و ما با او مصاحبه کردیم تا در مورد پروژه بیشتر بدانیم.

دیجیاتو: اول از همه، خوب است در مورد پروژه پاد صحبت کنیم و اینکه چرا تصمیم گرفتید یک بخش ویژه در پاد برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها ایجاد کنید؟

همانطور که می دانیم پاد با هدف تامین و توسعه زیرساخت ها برای تامین سبد خانوارها توسط بانک پاسارگاد راه اندازی شد. برخی از مصرف کنندگان و کاربران مهم Smart Earth Pod افراد زیر 18 سال و مراقبین هستند.

این دسته از کاربران برای ورود به فضای دیجیتال و استفاده از خدمات بانکی نیاز به خدمات ویژه ای دارند.

علاوه بر این، این کاربران نیازهای محصول و خدمات خاصی دارند و بنگاه هایی که به این گروه کاربری خدمات ارائه می کنند، به صورت متمرکز و حرفه ای وارد بازار شده و خدمات متنوعی را به صورت یکپارچه ارائه می کنند.

همه این مشکلات و محدودیت های موجود ما را بر آن داشته تا دپارتمان تخصصی، تخصصی و متمرکزی به نام «کودکان، نوجوانان و خانواده» ایجاد کنیم. در حال حاضر این شعبه با نام تجاری «کیجی» فعالیت می کند.

تیم کیدزی چه خدمات و محصولات زیرساختی ارائه می دهد؟

از ابتدای فعالیت متمرکز کیدزی تاکنون در چندین بخش فعالیت داشته ایم. برخی از همکاران ما در توسعه زیرساخت های بستر جوانان مشارکت داشتند. در این بخش خدمات ویژه ای برای احراز هویت کودکان، مجوز فرزندان، سرویس پاد خانواده، سرویس صورتحساب دیجیتال کودکان و نوجوانان، قلک و پول راه اندازی شده است. این خدمات علاوه بر استفاده در محصولات مختلف در شهر کیدزی، در مشاغل کودک و نوجوان فعال در فضای مجازی نیز آماده استفاده است.

در بخش غذا، در این مدت خدمات متعددی را در مناطق مختلف در شهر هوشمند کیدزی راه اندازی کرده ایم. Co-play نرم افزاری است که شامل بازی های سرگرم کننده مختلف می باشد. کاربران می توانند با سایر کاربران چت کنند و با یکدیگر به رقابت بپردازند و بر اساس عملکرد خود جوایز مختلفی دریافت کنند.

Vidzi محصولی در زمینه تصویر کودک و نوجوان است. در این محصول در دسته بندی های مختلف، کاربران می توانند با استفاده از کیف پول و حساب دیجیتال خود، محتوای ویدئویی با کیفیت و رتبه بندی را دریافت کنند.

خودتان را در کجای بازار اجناس برای کودکان می بینید؟ بازیگر یا مجری در این زمینه؟

ماهیت استراتژی زمین هوشمند پاد و شخصیت کیدزی مبتنی بر ایفای نقش در سطوح پشتیبانی و تسهیل برای ارائه خدمات به شرکت های فعال و با تجربه است. برای ما مهم و حیاتی است که خدمات زیرساختی را در جنبه های مختلف به بنگاه ها ارائه دهیم و وارد حوزه تخصصی و توانایی آنها در ارائه خدمات به مشتریان نهایی خود نشویم.

به همین دلیل، کیدزی از شرکت‌های حوزه کودکان حمایت می‌کند و در لایه کاربر نهایی مناطق شهری، از جمله شرکت‌های تخصصی و متنوع در حوزه کودکان و نوجوانان ادغام می‌شود.

در کیدزی چه اقداماتی در زمینه آموزش کودکان انجام داده اید؟

آموزش یکی از سه رکن اصلی آموزش، سلامت و سرگرمی در شهر هوشمند کیدزی است. در لایه زیرساختی پلتفرم پاد به صورت تخصصی و کامل به خدمات مختلفی در حوزه آموزش پرداخته ایم و هم اکنون این خدمات در کسب و کار آموزش و مدیریت آموزش آنلاین استفاده می شود.

این محصول جدید با کمک و حمایت یک استارتاپ آموزشی که از زیرساخت های پلتفرم پاد برای راه اندازی استفاده کرده است، به زودی در شهر کیجی رونمایی خواهد شد. این محصول با تمرکز بر بهبود فرآیند یادگیری افراد، یادگیری را با روش بازی متمایز در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

در ابتدای مصاحبه در مورد حساب دیجیتال صحبت کردید، کمی بیشتر در مورد حساب دیجیتال کودک توضیح دهید.

اکانت دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد سرویس ویژه کیدزی در پلتفرم پاد است. این سرویس به شما این امکان را می دهد که یک حساب بانکی دیجیتال در سطوح مختلف برای فرزندان یک خانواده و زیر گروه پدر یا مادر باز کنید.

فرزندان و والدین بسته به سطح هویت از خدمات مالی و بانکی مختلفی بهره مند خواهند شد. تمرکز و هدف اصلی از راه اندازی این سرویس در واقع آموزش سواد مالی به افراد زیر 18 سال در محیطی واقعی با حفظ استقلال و ایمنی کودک است.

با توجه به توضیحات شما، کسب و کارها چگونه می توانند از اکوسیستم و حساب دیجیتال کیدزی سیتی بهره مند شوند؟

کسب و کارها در سطوح مختلف و بسته به نیاز خود می توانند از انواع خدمات زیرساختی POD و Kidzi از طریق ارتباط با شرکای محصول پلتفرم کیدزی استفاده کنند.

در حالت پایه، مشاغلی که علاقه مند به راه اندازی یک سرویس ورود تایید شده برای افراد زیر 18 سال و همچنین امکان استفاده از کیف پول و حساب های کودک در تجارت هستند، می توانند به راحتی با کمک همکاران از این خدمات استفاده کنند. Kidz را در محصول خود جاسازی کنید.

والدین در Kidzi در حال حاضر چه اقداماتی را برای افتتاح حساب کودک باید انجام دهند؟

هم کودک و هم والدین می توانند حساب باز کنند. افراد زیر 18 سال که برای اولین بار در هر یک از محصولات شهر هوشمند کیدزی پروفایل کاربری ایجاد کرده اند، در واقع مراحل اولیه افتتاح حساب دیجیتال برای آنها را انجام داده اند.

علاوه بر این، والدین می توانند با استفاده از محصول خود به نام اپلیکیشن Zippad برای هر یک از فرزندان خود نام کاربری ایجاد کنند. پس از احراز هویت دیجیتالی کودکان و بدون نیاز به حضور در شعب بانک پاسارگاد، حساب دیجیتال پاسارگاد ویژه کودکان و نوجوانان برای آنها ایجاد می شود.

در صورت نیاز والدین می توانند از طریق زیپاد برای فرزندان خود کارت بانکی ویژه صادر کنند تا با استفاده از کارت بانکی مخصوص خود از طریق پایانه های POS و زیر نظر والدین خود اقدام به خرید کنند. این کارت در کمترین زمان درب منزل شما تحویل داده می شود.

چه مزیت رقابتی در فضای حساب دیجیتال نسبت به حساب هایی که والدین در گذشته برای فرزندان خود ایجاد کرده اند ایجاد کرده اید؟

همانطور که گفته شد این حساب به صورت دیجیتالی و بدون نیاز به حضور در شعب بانک ایجاد می شود. تمامی مراحل ایجاد حساب کاربری مانند ارائه نام و ارائه اطلاعات شخصی و احراز هویت و همچنین ارتباط بین والدین و فرزندان به صورت دیجیتال و با استفاده از نرم افزار Zipod انجام می شود. همچنین کارت بانکی درخواستی بلافاصله درب منزل تحویل وی می شود.

علاوه بر این، کودکان می توانند از حساب ویژه خود که بخشی از حساب پدر یا مادرشان است، به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنند. امکان شارژ اکانت و همچنین ایجاد محدودیت هایی مانند میزان مصرف روزانه و محل مصرف و سایر عملکردها در اختیار والدین کودک قرار گرفته و با استفاده از نرم افزار زیپاد قابل کنترل می باشد. والدین همچنین می توانند در صورت نیاز فعالیت های مالی فرزند خود را مشاهده و مدیریت کنند.

به عنوان آخرین سوال؛ چه چشم اندازی برای کیدز دارید؟

هدف ما در Kidzi ایجاد یک پلت فرم ایمن و آسان برای تجارت کودکان و خانواده ها است. ما معتقدیم با توجه به تنوع خدمات تخصصی در حوزه کودک، نیاز به یکپارچه سازی، تسهیل و حمایت از این نوع کسب و کارها توانایی ماست و پرکردن این خلاءها مهمترین کاری است که برای ایجاد بستری جامع و کامل انجام می دهیم. . برای کسب و کار تا فرزندان ما بتوانند در محیطی امن، قابل مدیریت، متنوع و سرگرم کننده کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید