معاملات هیجانی منجر به التهاب بازار سرمایه می شود



ایسنا/اردبیل این کارشناس بازار سهام خاطرنشان کرد: معاملات هیجانی متقاطع ناشی از ناآگاهی از قوانین بازار سرمایه بیشترین آسیب و ریسک را متوجه بازار می کند.

مهدی فتحی در گفت وگو با ایسنا، درباره اهمیت و آینده ارزهای دیجیتال گفت: چند دهه پیش مردم نگران انتقال میلیاردها پول به کارت بانکی بودند یا اینکه در آینده نزدیک بتوانند از خدمات بانکی استفاده کنند. آینده. از طریق موبایل بانک یا بانکداری اینترنتی بدون کارمندان بانکی که دانش کافی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: تقریباً همین امر در مورد ارزهای دیجیتال صدق می کند و دنیای امروز به سمت یک فرا وجه حرکت می کند.

این کارشناس بورس اردبیل گفت: متاسفانه اهمیت ارزهای دیجیتال در کشور ما بسیار کم است و خبرگزاری ها به ویژه رسانه ملی کشورمان بیشتر اخبار ارزهای دیجیتال مربوط به کشف ارز دیجیتال را منتشر می کنند. ماشین کوهستانی

فتحی با بیان اینکه در سه دهه آینده بیش از 50 درصد مشاغل فعلی نخواهیم داشت، گفت: این نشان دهنده تحولات و پیشرفت فناوری در دنیای مدرن است و می توان نتیجه گرفت که این تغییرات در مبادلات کالا و خدمات نیز جایگزینی برای پول فعلی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه علم با سرعت در حال پیشرفت است، کشور ما نباید از اهمیت این موضوع غافل شود و لازم است با استفاده از فرصت های موجود، زیرساخت های لازم برای تراکنش ارزهای دیجیتال در کشور ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه با ایجاد چارچوب قانونی از کلاهبرداری و سرقت سرمایه جلوگیری می کنیم و از فرصت های موجود نهایت استفاده را می کنیم، گفت: بی اطلاعی و عدم موافقت با این موضع موجب سردرگمی ذی نفعان می شود.

این کارشناس بازار سهام خاطرنشان کرد: آگاهی ناکافی از بازارهای مالی باعث می‌شود مردم معاملات هیجانی انجام دهند که این امر منجر به از دست دادن سرمایه می‌شود و تحلیل صحیح بازارهای ارز دیجیتال جهانی منجر به افزایش ارز می‌شود.

فتحی گفت: پذیرش ارزهای دیجیتال توسط شرکت های بزرگی مانند تسلا، کوین بیس و… نشان دهنده دور شدن دنیا از ارز فیزیکی است.

وی بیان کرد: در آینده نزدیک تغییراتی در ارزها رخ خواهد داد که نقش متفاوتی نسبت به امروز خواهد داشت و در نتیجه رقابت بین ارزهای مختلف شکل می گیرد.

این کارشناس صرافی تصریح کرد: البته ریسک ارزهای دیجیتال بر هیچکس پوشیده نیست چرا که دو ماه پیش در عرض چند روز ارز لونا به کمتر از یک میلیونم رسید و همین ریسک برای سایر ارزهای دیجیتال با شدت های متفاوت وجود دارد. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید