مسابقه عکس طبیعت TTL 2022 و تصاویر برجسته


برندگان مسابقه عکسطبیعت TTL“سال 2022 بالاخره شناسایی شدند. تصاویر منتخب در این مسابقه عکس بسیار خیره کننده هستند و صحنه های جذابی را به نمایش می گذارند. این مسابقه عکس مجموعا 3 سال این جشنواره برای اولین بار برگزار می شود، اما در حال حاضر به یکی از محبوب ترین جشنواره ها برای عکاسان تبدیل شده است.

پیش از این و در روزهای اخیر درباره عکس های منتخب جشنواره های معروف عکاسی زیاد صحبت کرده ایم. این بار نوبت به رویداد Nature TTL 2022 رسیده است. موضوع این رویداد مربوط به عکاسی از مناظر طبیعی و رویدادهای جالب دنیای حیات وحش است. رویداد فعلی سال 2020 به طور رسمی توسط یک عکاس حیات وحش ارائه شده است.ویل نیکولز“ایجاد شد. قبلا بود انجمن اینترنتی ایجاد شد تا عکاسان طبیعت بتوانند آثار خود را در آن آپلود کنند.

برندگان مسابقه عکس Nature TTL 2022

بر اساس گزارش ها، رویداد پیشرو امسال بیش از 8 هزار شرکت کننده واضح بود. موضوعات عکاسی از طبیعت در این رویداد 8 دسته بندی مختلف به اشتراک گذاشته شده عکس زیر یکی از عکس های منتخب این مسابقه عکس با حضور یک پلنگ است. ارتفاعات لداخا، هند این امر نشان می دهد.

تصویر منتخب این جشنواره مرتبط با گربه وحشی فلامینگوها را شکار می کند. این شات که برنده رشته عکاسی رفتار حیوانات شد، یک اتفاق جالب و هیجان انگیز را به تصویر می کشد.

بخش جهان کوچک این مسابقه یکی از موضوعات پرطرفدار او بود. با انتخاب این بخش نوع حشره را نیز به تصویر می‌کشید که در آن می‌توانید جزئیات بدن حشره را مشاهده کنید.

یکی دیگر از سورپرایزهای امسال در مسابقه عکس Nature TTL 2022 یک عکس منظره فوق العاده بود استرالیا بود. عکاس این شات توانسته صحنه ای شگفت انگیز را ثبت کند. این تصویر در نگاه اول ظاهری آرامش بخش دارد، اما اگر دقت کنید می توانید یک تونل ریلی متروک را ببینید که تعداد زیادی کرم شب تاب در آن حضور دارند و صحنه خارق العاده ای را خلق کرده اند.

در زیر می توانید نگاهی به دیگر تصاویر منتخب این مسابقه عکاسی از طبیعت بیندازید.

دیدگاهتان را بنویسید