مایکروسافت گیمز اکنون 25 میلیون مشترک دارد


خرید اکتیویژن بلیزارد در حال حاضر مهمترین خبر در مورد مایکروسافت است. با این حال، سرویس Microsoft Game Pass اخیراً موفقیت چشمگیری داشته است. به گفته Angers، Microsoft Games اکنون بیش از 25 میلیون مشترک دارد.

آمارها نشان می دهد که تعداد مشترکین بازی نسبت به سال گذشته 39 درصد رشد داشته است که شاخص قابل توجهی است (سال گذشته این تعداد 18 میلیون مشترک بود). مایکروسافت نگفت چه تعداد از 25 میلیون مشترک این بازی روی کنسول های ایکس باکس، پلتفرم های رایانه شخصی یا هر دو بازی می کنند.

25 میلیون مشترک یک دستاورد قابل توجه برای بازی است. با این حال، به گفته اکسیوس، نرخ رشد بازی ها در سال مالی منتهی به ژوئن 2021 (ژوئن و ژوئیه 1400) کمتر از حد انتظار مایکروسافت بوده است. شرکت ردموند در آن زمان انتظار داشت که این بازی 48 درصد رشد سالانه داشته باشد. اما نرخ رشد به 37 درصد رسید. در حالی که رشد 37 درصدی به خودی خود جالب است، اما به وضوح می بینیم که مایکروسافت هیچ گامی برای افزایش هر چه بیشتر بازی بر نمی دارد.

مقالات مرتبط:

این یکی از دلایل خرید اکتیویژن بلیزارد را توجیه می کند. مایکروسافت به صراحت اعلام کرده است که بازی های بلیزارد اکتیویژن را از طریق سرویس بازی در دسترس قرار خواهد داد. این بدان معناست که 10 دلاری که ماهانه برای بازی می پردازید به شما امکان دسترسی به خدمات بسیار غنی تری را می دهد. اگرچه ممکن است تا سال 2023 طول بکشد تا Activision Blizzard به زیرمجموعه مایکروسافت بپیوندد، اما می تواند روند رو به رشد این سرویس محبوب را تضمین کند.

دیدگاهتان را بنویسید