رندر ASUS ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro با صفحه فرعی عمودی منتشر شد


مارس 2021 (مارس 2016) ایسوس از سری ROG Phone 5 متشکل از Ragphone 5، Rugphone 5 Pro و Rugphone 5 Ultimate رونمایی کرد. در اواخر آگوست، این شرکت نسخه به روز شده گوشی های خود را با نام های Ragphone 5S و Rugphone 5S Pro منتشر کرد. طبق گزارش Gizmocana، اکنون به نظر می رسد که ایسوس در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن های بازی 2022 است. زیرا تصاویر دو بعدی جدید از گوشی های آینده Ragphone 6 و Rugphone 6 Pro به صورت آنلاین منتشر شده است.

Ragphone 6 و Rugphone 6 Pro شباهت زیادی به گوشی های نسل قبلی یعنی Ragphone 5 دارند. البته تغییرات جزئی در دوربین ها و نمایشگر ثانویه و همچنین در طراحی پنل پشتی وجود دارد. طراحی دوربین سری Ragphone 6 کمی متفاوت خواهد بود و در مدل های معمولی و پرو آن، بیرون زدگی دوربین افقی با سیستم دوربین سه گانه محسوس خواهد بود.

جالب اینجاست که Rugphone 6 در مقایسه با POMOLED ROMphone 5 دارای نمایشگر ثانویه بزرگ تری است. این بار برخلاف صفحه منحنی Ragphone 5، صفحه نمایش دقیقا عمودی خواهد بود. یکی از گوشی های Rug 6 صفحه نمایش بزرگی دارد و پشت آن با گوشی دیگر متفاوت است. همچنین در انتهای کیس علامت تجاری Republic of Gamers قرار دارد. در نهایت، با ورود Ragphone در 5 مارس 2021، می توان انتظار داشت که گوشی های جدید Rug در ماه های آینده رونمایی شوند.

مشخصات Ragphone 5

مقاله مرتبط:

سری Ragphone 5 ایسوس دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی Super AMOLED سامسونگ با وضوح Full-HD +، نرخ تجدید 144 هرتز، نرخ نمونه برداری از صفحه نمایش لمسی 300 هرتز و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. ناگفته نماند که این سری دارای سیستم دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو است.

Rugphone 5، Rugphone 5 Pro و Rugphone 5 Ultimate از تراشه Qualcomm Snapdragon 888 بهره می برند. مدل های معمولی و Pro دارای حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی هستند. در حالی که مدل 5Timit به 18 گیگابایت رم مجهز شده است.

این گوشی ها از دو باتری 3000 میلی آمپر ساعتی (در مجموع 6000 میلی آمپر ساعت) با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی تغذیه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید