احتمالا شیائومی 12 اولترا با دوربین پریسکوپ در ماه فوریه معرفی خواهد شد.


شیائومی چند روز پیش از سه عضو خانواده گوشی های شیائومی 12 رونمایی کرد و حالا طرفداران منتظر معرفی قدرتمندترین عضو این سری یعنی شیائومی 12 اولترا هستند که طبق گزارشی جدید، احتمالا از راه می رسد. در ماه فوریه

به گفته یک منبع قابل اعتماد در دنیای فناوری به نام «ایستگاه چت دیجیتال» در شبکه اجتماعی چینی Weibo، شیائومی 12 اولترا پس از جشنواره بهار چین که از اول فوریه آغاز می شود، رونمایی خواهد شد. بنابراین، در اواسط یا اواخر فوریه 2022، با این گوشی هوشمند آشنا خواهیم شد و اولین کاربران در چین به آن دسترسی خواهند داشت.

دوربین با کیفیت فوق العاده شیائومی 12

به گفته این منبع، در پرچمدار آینده شیائومی با قابلیت های دوربین قابل توجهی روبرو خواهیم بود که یکی از آن ها دوربین پریسکوپ Super Telephoto خواهد بود. طبق گزارش های قبلی، شاید باید منتظر شراکت شیائومی با لایکا برای این گوشی هوشمند باشیم.

تا به امروز گزارش های زیادی از این گوشی هوشمند منتشر شده است که برخی از آنها مشخصات آن را فاش کرده اند. انتظار می رود این دستگاه به یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN5 مجهز شود. از دیگر سنسورهای احتمالی می توان به دوربین زوم دوگانه 48 مگاپیکسلی، دوربین 5 برابری 48 مگاپیکسلی و دوربین 10 برابری 48 مگاپیکسلی اشاره کرد.

شیائومی 12 اولترا

طبق تصویر منتشر شده از قاب گوشی شیائومی 12 اولترا، با ماژول دوربین دایره ای شکل مواجه هستیم و برخلاف می 11 اولترا شیائومی، خبری از نمایشگر دوم نیست.

در نهایت، انتظار می رود پرچمدار قدرتمند چینی آینده از پردازنده نسل اول اسنپدراگون 8، صفحه نمایش 6.5 تا 6.6 اینچی با وضوح 2K و شارژ سریع 120 واتی استفاده کند. این دستگاه همچنین به احتمال زیاد دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. محموله های جهانی این گوشی ممکن است گسترده تر از نسخه قبلی خود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید