خداحافظی رامبد جوان با خندوانه + عکس


به گزارش اقتصاد آنلاین، رامبد جوان با انتشار پستی درباره پایان فصل هشتم کندوانه که آخرین قسمت آن شب گذشته پخش شد، اعلام کرد که فصل هشتم با پخش 922 این برنامه به پایان رسیده است.

«در فصل هشتم هم مثل تمام فصل‌های گذشته در لحظات سخت و تلخ تمام تلاشمان را کردیم تا سهم شادی را برای شما افزایش دهیم. علیرغم همه مشکلات اقتصادی، گرانی ها، سختی ها و با اندوهی که از اخبار، حوادث، حوادث، بلایا، تغییر کیفیت زندگی مردم و… داشتیم، زهر عزاداری کلانشهر و از دست دادن را می چشیم. هموطنان ما در حوادث چه بلاهایی که برای محیط زیست و حیوانات و غیره ایجاد می شود همه ما را درگیر کرده است. این سخت ترین کار بود. شما را بخنداند

به همین دلیل است که هر بار تمام غم ها، رنج ها و عصبانیت هایمان را پشت درهای استودیو رها می کردیم تا هیچ کدام ما را فراموش نکنند که چرا اینجا برای خندیدن آمده ایم. چقدر موفق هستیم؟ چقدر کار کرده ایم؟ نمی دانیم چه مدت با ما بودید و چقدر امکان پذیر بود. حتی نمی توانید تصور کنید چند لحظه “زور” شدیم و چند لحظه آرزوهایمان برآورده نشد و…!

اما مهم این است که هدف ما فقط شادی و رضایت شما مردم ایران بود. ما دائماً به این هدف می بالیم و این افتخار ماست. تقریبا هزار سری برنامه پیچیده برای شادی خود بسازید.

آینده چه خواهد بود؟ ما نمی دانیم! ما چاره ای جز امید نداریم و امیدواریم و مشتاق دیدار شما خواهیم بود. کاستی های ما را ببخش و بهانه هایمان را بپذیر.

رامبد جوان در متنی هیچ خبری از بازگشت فصل جدید منتشر نکرد، با این حال در استوری خنده دار اینستاگرامی خود برای دیدار با مخاطبانش ابراز امیدواری کرد.

پست رامبد

دیدگاهتان را بنویسید