اپل همچنین ممکن است از دستکش در کلاه ایمنی واقعیت مجازی استفاده کند


سیب او در حال حاضر مشغول ثبت اختراعات است هدست واقعیت افزوده همچنین مجازی (واقعیت افزوده/VR) به خودی خود؛ محصول در حال حاضر تماس گرفته شده استلیوان سیبذکر شده است. لازم به ذکر است که این شرکت اخیراً چندین پتنت جدید مرتبط با کاربری به ثبت رسانده است دستکش برای تشخیص تماس با پوست در AR/VR.

به نقل از وب سایت سیب ثبت اختراعاین دستکش واقعیت مجازی می تواند نشانگر ماوس را حرکت دهد، به عنوان نوار ناوبری عمل کند، اسناد را باز کند، بین گزینه ها را انتخاب کند.

علاوه بر این، یک دوربین هدست یا سیستم RF نیز می تواند حرکات انگشتان را ردیابی کند. در ادامه این گزارش آمده است که این اختراع جدید اپل شامل دستگاه ها و روش هایی برای تشخیص تماس بین قسمت اول و دوم بدن است.

کلاه واقعیت مجازی اپل
کلاه واقعیت مجازی اپل

اطلاعات احتمالی از دستکش های هدست واقعیت مجازی اپل

در ادامه، همچنین به نظر می رسد که اپل ممکن است از دو پوشیدنی استفاده کند که از نظر طراحی مشابه هستند. ساعت اپل او همچنین برای تعیین تماس پوستی آزمایش کرد. بنابراین یکی از آنها برای ادراک و دیگری برای انجام ژست های حرکتی استفاده می شود.

یکی دیگر از ایده های اپل، ظاهرا، این است که به جای یک گجت پوشیدنی دوم، یکی حلقه مورد استفاده قرار گیرد. حلقه مذکور احتمالاً بخشی از یک دستکش واقعیت مجازی خواهد بود و می‌تواند به تماس‌ها پاسخ دهد، تماس برقرار کند، برنامه‌ها را راه‌اندازی کند، انتخاب کند و موارد دیگر.

هدست واقعیت مجازی

با این حال، در پایان تاکید می کنیم که تمامی موارد مورد بحث، پتنت های ثبت شده توسط اپل هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که محصول نهایی این شرکت دارای چنین ویژگی ها یا اجزایی باشد، اما در هر صورت، طوفان فکری در مورد این موضوع می تواند سرگرم کننده باشد. آینده. محصولات اپل .

دیدگاهتان را بنویسید