تماشا کنید: نکات تبلیغاتی چشمگیر سری 3D Galaxy S23 در قدرت زوم دوربین


سامسونگ به دلیل میزبانی محصولات جدید عمده با تکنیک های بازاریابی نوآورانه شناخته شده است. این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی سری Galaxy S23 و سری Galaxy Book 3 در تاریخ 1 فوریه است.

به گزارش SamMobile، در میلان ایتالیا، سامسونگ یک طرح سه بعدی با ظاهری چشمگیر را در ساختمان منطقه سامسونگ خود اجرا کرد. این مکان به فناوری پیشرفته و نوآوری اختصاص یافته است و شما با فضای مفهومی جدیدی روبرو خواهید شد که طراحی، خلاقیت دیجیتال و فناوری های آینده را ترکیب می کند. در حال حاضر کل ساختمان در حال نمایش تصاویر سه بعدی است و همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید، سامسونگ در حال نمایش ویژگی های مختلف گلکسی اس 23 در این ساختمان است.

سامسونگ بر روی عملکرد زوم و قابلیت های تصویربرداری در نور کم گوشی های پرچمدار آینده خود تمرکز کرده و از شعار تبلیغاتی «برای روشن کردن شب آماده شوید» استفاده کرده است.

Galaxy S23، Galaxy S23 Plus و Galaxy S23 Ultra در تاریخ 1 فوریه 2023 در جریان رویداد Galaxy Unpacked 2023 در ایالات متحده معرفی خواهند شد.

انتظار می رود گوشی های جدید به لطف تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 بسیار سریعتر از نسل قبلی کار کنند.

گفته می شود کیفیت تصویر و فیلم در نور کم بهبود یافته است و سه گوشی ذکر شده ممکن است دارای دوربین سلفی ارتقا یافته با فیلمبرداری 4K HDR با سرعت 60 فریم بر ثانیه باشند.

سامسونگ همچنین در رویداد Unpacked از سری Galaxy Book 3 که شامل Galaxy Book 3، Galaxy Book 360، Galaxy Book 3 Pro، Galaxy Book 3 Pro 360 و Galaxy Book 3 Ultra می شود، رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید