این ارزان ترین بلیط هواپیما است که می توانید بخرید.


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

خرید بلیط هواپیما با کمترین قیمت چیزی است که شما نیاز دارید! بعد از شلوغی کار و زندگی، چه چیزی بهتر و بیشتر از سفر می تواند حال و هوای شما را تغییر دهد؟ اما دغدغه اصلی همه ما در سفر، خرید بلیط ارزان هواپیما است. چگونه بلیط ارزان پیدا کنیم؟ آیا می توان بدون صرف هزینه زیاد سفر کرد؟ بهترین زمان برای خرید چه زمانی است؟ خبر خوب این است که با قیمت های بالای امروزی، خرید بلیط هواپیما با کمترین قیمت غیرممکن نیست، فقط باید بلیط هواپیما را در زمان مناسب و در یک سایت معتبر خریداری کنید. بسیاری از وب سایت ها مانند Flightio.com، Pateh.com، alibaba.ir، flytoday.ir و … گزینه ای را برای خرید آنلاین بلیط هواپیما برای متقاضیان سفر در نظر گرفته اند، اما چه چیزی این وب سایت ها را از یکدیگر متمایز می کند، بنابراین این امکان خرید ارزان ترین بلیط و اطمینان در درخواست – قیمت بلیط هواپیما. Pate، یک سیستم آنلاین فروش بلیط هواپیما، با در نظر گرفتن کمترین سود برای مسافران، کمترین قیمت بلیط هواپیما را در لحظه تضمین می کند.

بهترین روز را برای خرید بلیط هواپیما ارزان انتخاب کنید!

این سوال باقی می ماند که ارزان ترین روز برای خرید بلیط هواپیما کدام روز است؟ پاسخ به این سوال مملو از مشکلات بسیاری است; مثلا؛ آیا قصد سفر در داخل کشور دارید یا خارج از کشور؟ آیا به تعطیلات می روید یا سر کار؟ آیا می خواهید به تعطیلات بروید یا به انتخاب روز اهمیت نمی دهید؟ در واقع اولین نکته ای که در تعیین قیمت بلیط هواپیما موثر است، انتخاب روز مناسب است. در روزهایی که افراد زیادی خود را برای سفر آماده می کنند، مانند عید قربان یا تعطیلات، بلیط هواپیما با بالاترین قیمت ارائه می شود. اما برعکس، در روزهایی که تقاضای زیادی برای سفر وجود ندارد، بسیاری از شرکت های هواپیمایی از هزینه های خود صرف نظر می کنند و خرید بلیط ارزان هواپیما را برای مسافران آسان می کنند.

در نتیجه با انتخاب روز مناسب می توانید به راحتی ارزان ترین بلیط هواپیما را رزرو کنید. قوانین و مقررات خاصی برای انتخاب بهترین روز برای خرید بلیط هواپیما ارزان وجود ندارد، اما بسته به مقصدتان ممکن است روزهای آرام تری داشته باشید و تقاضای سفر کمتری داشته باشید. به عنوان مثال، مشهد یکی از پرطرفدارترین و البته شلوغ ترین مقاصد سفر است که بیشتر این ازدحام در ایام اعیاد مذهبی (ولادت و شهادت) ایجاد می شود، در نتیجه خرید بلیط هواپیما در این ایام باعث می شود. هزینه بیشتری نسبت به روزهای دیگر، روزهای غیر مذهبی برای شما دارد و ماه های اول زمستان می تواند انتخاب خوبی برای خرید بلیط ارزان باشد.

همچنین مراقب باشید، خرید یک ماه یا نیم قبل از سفر می تواند به شما در خرید بلیط ارزان هواپیما کمک کند. اما همیشه بهترین زمان نیست! مثلاً اگر سفر خارجی و کاری است، بلیط هواپیما 3 تا 4 ماه قبل و برای پروازهای داخلی دو هفته تا 7 روز قبل از سفر باید تهیه شود.

برای خرید بلیط هواپیما ارزان از کدام سایت استفاده کنیم؟

بسیاری از آژانس ها برای خدمات فروش بلیط آنلاین با یکدیگر رقابت می کنند. این شرکت ها گاهی تخفیف ها و مزایای بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهند. همچنین هنگام خرید و انتخاب مسیر می توانید از طریق این شرکت و نمایندگی ها قیمت ها را در زمان های مختلف مقایسه کرده و ارزان ترین بلیط را انتخاب و خریداری کنید. از بهترین و معروف ترین شرکت های فروش بلیط می توان به Alibaba، Fly Today، Pate، Mr. بلیط و غیره که می توان آنها را معتبرترین خطوط هوایی ایران نامید.

نکته ای که در هنگام خرید بلیط هواپیما باید بدانید این است که بلیط ها توسط آژانس ها یا شرکت های مسافرتی در سیستم و چارتر ارائه می شود. تفاوت این دو در قیمتی است که ارائه می دهند. قیمت بلیط توسط شرکت های هواپیمایی تعیین می شود. بلیط های سیستمی قیمت ثابتی دارند و در دراز مدت بهترین گزینه برای خرید بلیط هستند.

بلیط چارتر ارزان ترین نوع بلیط است که شرکت ها برای آن در برخی از مسیرهای کمتر محبوب به مشتریان تخفیف می دهند و در سایت های فروش بلیط هواپیما با قیمت بسیار پایین تری قابل خرید هستند. البته این نوع بلیط شرایط کنسلی خاصی دارد و حتی نمی توانید آن را کنسل کنید و یا پس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید