امیر واحدی: فرماندهان باید خدا را شکر کنند که در حفظ مرزها پیشرفت کرده است


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، به مناسبت نهم فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای عظیم نیروی زمینی، حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل این شهید والامقام حضور یافت. شهید صیاد. شیرازی با خانواده و همسرش دیدار و گفتگو کرد.

امیر واحدی در این دیدار با تجلیل از رشادت های کم نظیر و اخلاص کم نظیر شهید صیاد شیرازی که نمونه عملی از رفتار و رهبری علوی بود و بدین وسیله رفاقت همسر این شهید بزرگوار را ارج نهاد و گفت: اجر شما قطعاً خواهد بود. با خدا باشید، حق تعالی کمتر از این شهید عزیز نیست و پشت نام بزرگ و ماندگار شهید صیاد، استقامت و رفاقت و رفتار زینبی شما را می توان دید.

فرمانده نیروی هوافضای ارتش با اشاره به اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی در مکتب امام خمینی (ره) تحصیل کرده است، افزود: این شهید بزرگوار از ابتدای دفاع از این سرزمین مقدس و اوایل دوران دفاع مقدس. تهاجم به این کشور با ایثار، بصیرت، ولایتمداری و شجاعت در تمامی سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشت.

وی شهید صیاد شیرازی را نمونه درخشان عزت، غیرت، مردانگی، تعهد، عشق به خدا و رزمنده واقعی اسلام، قرآن و ایران اسلامی دانست و گفت: شهید صیاد شیرازی در ابتدای انقلاب اسلامی و ناجوانمردانه به نظام استکباری حمله کردند. بر انقلاب، بدون هیچ تلاشی حتی نثار نیز از جان خود فروگذار نکرد و بارها به شهادت رسید و در این امتحان الهی سربلند بیرون آمد و سرانجام پس از یک جان فداکاری، اجر شهادت را از درگاه خدای خود دریافت کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی در تقویت وحدت و انسجام نیروهای مسلح پیشگام بود، افزود: در دورانی که دشمنان قسم خورده این انقلاب و در بحبوحه جنگ تحمیلی سعی در ایجاد تفرقه بین ارتش و سپاه، این شهید والامقام به دنبال تقویت وحدت بود.در نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح بود.

امیر واحدی فرماندهان نیروهای مسلح کشورمان به ویژه شهید صیاد شیرازی را از بندگان صالح خداوند متعال دانست و گفت: خداوند متعال به فرماندهان نیروهای مسلح توفیق خدمت سربازی و حفاظت از مرزهای کشور را عطا فرمود. کشور، پس باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید