اعلام اطلاعات ثبت نام متقاضیان خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر



دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر باید تا روز جمعه 27 شهریورماه از طریق سامانه samad.aut.ac.ir در خوابگاه پیش ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا، به گفته دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عدم پیش ثبت نام دانشجو در زمان مقرر به معنای عدم نیاز به خوابگاه است و پس از آن واحد خوابگاه تعهدی برای قبولی در آزمون نخواهد داشت. درخواست اسکان دانشجویان باقیمانده

دانشجویان ورودی خوابگاه ها باید حداکثر تا 28 شهریورماه نسبت به تحصیل قبلی با معاونت خدمات اجتماعی دانشگاه تسویه حساب کنند و وضعیت مرحله دوم صندوق تامین اجتماعی وزارت علوم برای آنها احراز شود. طرح اقساطی صادر می شود، آنها بدهی معوق ندارند. در غیر این صورت با توجه به ابلاغیه صندوق تامین اجتماعی وزارت علوم، ثبت نام اولیه آنها ناقص تلقی شده و به هیچ وجه تخصیص خوابگاه انجام نخواهد شد.

دانشگاه صنعتی امیر کبیر تایید کرد که درخواست های پیش ثبت نام در روز یکشنبه 20 شهریور و دانشجویان واجد شرایط اقامت (روزانه، بدون بورسیه، غیر بومی، بدون مدرک قبلی فعال و بدون بدهی معوق تامین اجتماعی) بررسی می شود. سیستم صندوق) تایید می شود و نام خوابگاه آنها در سامانه صمد – قسمت نگهداری مسکن – کد محل سکونت قابل مشاهده خواهد بود.

دانشجویان مقیم استان های تهران و البرز فقط می توانند پیش ثبت نام کنند، اما ثبت نام نهایی آنها منوط به در دسترس بودن است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید