اجتماع بزرگ عاشقان اهل بیت(ع) در کازرون.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کازرون، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل گفت: محفل بزرگ عاشقان اهل بیت علیهم السلام به همراه افطاری و 14 ست جهیزیه در شهرستان کازرون برگزار می شود. همراه با جشن ها و جشن ها

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل به برپایی یکی از بزرگترین جشن های استان فارس در شهرستان کازرون اشاره کرد و افزود: اجتماع بزرگ عاشقان اهل بیت (علیه السلام) در مسجد النبی(ص) برگزار شد. در شهرستان کازرون با بیش از 25000 پرس غذا و 14 سری جهیزیه و نصب . مراسم های مختلف از جمله نورافشانی، سرود، تئاتر، طنز و … یکی از بزرگ ترین جشن های میلاد امام حسن مجتبی در استان فارس را همراهی می کند.

وی درباره تلاش عاشقان اهل بیت در برپایی غرفه های میلاد امام حسن مجتبی (ع) در کازرون گفت: غرفه هایی که به همت بسیجیان امام علی (ع) و هیئت نصب شد. محبان اهل بیت (مسجد النبی) شهر با همکاری شورای شهر، شهرداری و ترافیک.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون تاکید کرد: 14 دسته جهیزیه برای اهدای جهیزیه به دختران بی سرپرست با اهدای 5 مایحتاج از جمله یخچال، فرش، گاز، جاروبرقی و تلویزیون تهیه شده تا به خانواده های نیازمند اهدا شود. همزمان با میلاد الکریم از اهل بیت علیهم السلام.

انتهای پیام/ د




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید