چگونه اینترنت رایگان و تماس رایگان با تلفن همراه در ایام نوروز و رمضان را فعال کنیم؟


همراه اول تا نوروز 1402 و ماه رمضان هدایای مختلفی برای مشترکین خود تدارک دید که فرصت استفاده از آن رو به پایان است. اگر هنوز از شانس برنده شدن استفاده نکرده اید، منتظر شرایط دریافت هدیه ویژه ماه مبارک رمضان با همراه اول باشید.

همراه اول برای اعیاد ملی و مذهبی بسته های متنوعی را به مشترکین خود ارائه می دهد. امسال نیز به دلیل تقارن نوروز 1402 با ماه رمضان. این اپراتور هدایای ویژه ای متفاوت با سال های قبل آماده کرده است. مهلت فعال سازی این جوایز فقط تا پایان عید سعید فطر است.

مشترکین تلفن همراه ابتدا به آخرین نسخه برنامه “با من” آنها می توانند شانس خود را برای برنده شدن بسته های اینترنت، تماس رایگان، کد تخفیف برای فلای امروز، جاجیگا، نماوا، آچاره و … امتحان کنند.

لازم به تاکید است که دسترسی به این هدایا تنها از طریق نسخه جدید اپلیکیشن موبایل من امکان پذیر است. اگر این برنامه را روی گوشی خود نصب کرده اید اما نمی توانید سبد هدیه را ببینید، لطفاً برنامه My Companion را به روز کنید.

با من

شرایط و ضوابط اعطای رمضان با همراه اول

بهتر است قبل از فعال سازی و دریافت هدیه با شرایط و ضوابط آن آشنا شوید. در قسمت شناسه 1402 همراه اول، دو دور «بسته و اعتبار» و «زندگی دیجیتال» وجود دارد. چرخ ها فقط یک بار و برای یک چرخ قابل انتخاب و چرخش هستند و انتخاب یکی از آنها نمی تواند چرخ دیگر را فعال کند. بنابراین قبل از انتخاب و چرخش، به دقت فکر کنید که کدام جایزه را بیشتر ترجیح می دهید.

بسته بسته و اعتبار شامل اعتبار هدیه از 10 تا 100 هزار تومان و بسته های داخل شبکه همراه اول مانند اینترنت رایگان و مکالمه می باشد. توجه داشته باشید که پس از دریافت پیامک فعال سازی، امکان استفاده از این هدیه را خواهید داشت و مهلت استفاده از این بسته ها تنها 48 ساعت می باشد.

دفترچه Digital Life همچنین شامل کدهای تخفیف شرکت های مختلف مانند دیجی کالا، فلای تودی، جاجیگا، نماوا، آچاره، نت باکس و … می باشد.

نحوه دریافت هدایای ویژه عید نوروز و رمضان

پس از به‌روزرسانی و نصب نسخه جدید My Mobile، باید وارد برنامه شوید. ابتدا شماره تلفن همراه اول خود را وارد کنید و سپس کد ورود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را وارد کنید.

اگر برای اولین بار به صفحه اول این اپلیکیشن مراجعه کنید، پیامی مبنی بر دریافت عیدی با موبایل اول مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن، به صفحه هدایای ویژه ماه مبارک رمضان هدایت خواهید شد.

اگر این پیام را نمی بینید، لطفا حالت پیشرفته را انتخاب کنید. در صفحه جدید از طریق گزینه «طرح های تشویقی» به قسمت هدایای نوروز و ویژه ماه مبارک رمضان همراه اول هدایت می شوید.

اکنون دو دایره «بسته و اعتبار» و «زندگی دیجیتال» را می بینید و می توانید تنها یکی از آنها را انتخاب کنید.

در نهایت چرخ مربوطه را بچرخانید و منتظر بمانید تا ببینید کدام هدیه بر اساس شانس شما برای شما فعال می شود.

هدیه ماه رمضان با همراه اول

لازم به ذکر است کد تخفیف یا فعال سازی بسته هدیه نیز از طریق پیامک اعلام می شود.

سوالات متداول

آخرین مهلت دریافت هدیه ماه رمضان با همراه اول چه زمانی است؟

به گفته این اپراتور، جوایز ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1402 فقط تا پایان عید سعید فطر قابل دریافت است.

از کجا می توانم آخرین نسخه My Mobile را دریافت کنم؟

این اپلیکیشن را می توان از طریق فروشگاه های اندرویدی مانند بازار و مایکت و یا به صورت مستقیم از وب سایت همراه اول دانلود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید