پسکوف: عملیات ویژه در اوکراین کاملا موجه است و باید به اهداف خود برسد



در مصاحبه با مسکو کرملین پوتین» سخنگوی رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه گفت: «ادعاهای کی‌یف مبنی بر اینکه «پوتین هدف شماره یک است» تروریستی است، بنابراین عملیات ویژه بیش از حد موجه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اوکراین مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف شماره یک کی یف است، گفت: رژیم تروریستی از برنامه های تروریستی خود صحبت می کند.

پسکوف در پاسخ به سؤالات روزنامه نگار پاول زاروبین گفت: «عملیات ویژه بیش از حد موجه است. این امر بیش از نیاز است و باید با دستیابی به اهداف خود تکمیل شود.

سخنگوی کرملین تاکید کرد که امنیت رئیس جمهور روسیه به طور قابل اعتمادی تضمین شده است. او گفت: «به من اعتماد کنید، سازمان های اطلاعاتی ما کار خود را می دانند و می دانند که چه می کنند.

پیش از این، وادیم اسکیبیتسکی، معاون اداره اطلاعات اصلی (GUR) وزارت دفاع اوکراین، در مصاحبه ای در 24 ماه مه با نشریه آلمانی Die Welt، وجود لیستی از روس ها را تأیید کرد که کی یف قصد داشت به طور فیزیکی آنها را از بین ببرد. وی گفت که پوتین هدف شماره یک سازمان مذکور بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید