فناوری جدید آمریکا برای انتخابات سال آینده



ایالات متحده برای اطمینان از برگزاری انتخابات بعدی خود در سال 2024، فناوری جدید رای گیری را پیاده سازی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از IA، مرکز غیرانتفاعی امنیت اینترنت (CIS) در حال ایجاد یک برنامه آزمایشی ملی برای توسعه فناوری اصلی برای سیستم های رای گیری انتخاباتی است که اواخر امسال راه اندازی می شود.

تاکنون، ایالت های ایالات متحده به طور جداگانه فناوری رای گیری را کنترل کرده اند، اما CIS امیدوار است با اجرای اولین برنامه جامع آزمایش سراسری در سپتامبر 2023، برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آماده باشد.

کریس ولاشین، معاون ارشد سیستم‌های انتخاباتی و نرم‌افزار، یک تولیدکننده پیشرو در ماشین‌های رای‌گیری الکترونیکی، گفت: «این یک نیاز حیاتی است که در یک زمان حساس برآورده می‌شود. من فکر می کنم که هر چه مسئولان انتخابات بیشتر از این موضوع بدانند، بیشتر درخواست خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که این برنامه آزمایشی جدید چگونه بر انتخابات ریاست جمهوری 2024 تأثیر خواهد گذاشت، زیرا بستگی زیادی به این دارد که چند کمیسیون انتخابات ایالتی از آن استفاده کنند. با این حال، علاقه اولیه به این فناوری جدید بسیار مورد توجه است.

جیمی ریمز از VR Systems، ارائه‌دهنده اتاق‌های رای‌گیری الکترونیکی و سیستم‌های مدیریت انتخابات، می‌گوید: «یکی از مزایای اصلی این برنامه این است که فرآیند رای‌گیری الکترونیکی را برای همه ایالت‌هایی که آن را می‌پذیرند، فراهم می‌کند.

این فناوری جدید رقابتی در درون خود دارد زیرا کمیسیون فدرال ایالات متحده نیز برنامه آزمایشی خود را برای صندوق های رای الکترونیکی دنبال می کند. با این حال، تلاش های این کمیسیون به اندازه کافی پیشرفت نکرده است تا به موقع برای انتخابات 2024 اجرا شود.

با توجه به اینکه استفاده از سیستم های الکترونیکی در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و با توجه به اینکه افرادی که به دنبال ایجاد اختلال در آن هستند در پی گسترش رای گیری الکترونیکی شروع به فعالیت کرده اند، برگزاری ایمن انتخابات یکی از راه های است. و راه حل عاجل مورد نیاز است.

کارشناسان هشدار می دهند که این سیستم ها می توانند به هدف اصلی کسانی تبدیل شوند که می خواهند رای را مختل کنند و امنیت انتخابات را زیر سوال ببرند.

کسانی که به اجرای آزمایشی فناوری جدید امنیتی کمک می کنند می گویند که این سیستم قبلاً تأثیر مثبتی در افزایش اعتماد به رأی الکترونیکی داشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید