تست هوش و آگاهی با مسابقه “چارک” رادیو صبا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



ندا حاجی اسماعیلی تهیه کننده مسابقه چارک درباره این مسابقه گزارشگر مهر گفت: مسابقات رادیویی از جذاب ترین برنامه های رادیویی وجود دارند که همیشه تعداد زیادی شنونده را به خود جذب می کنند. مسابقه چارک گردهمایی برای سنجش دانش و آگاهی بینندگان در محیطی صمیمی است که در این مسابقه چهار شرکت کننده حضور دارند. شخصا آنها در زمینه های مختلف با یکدیگر رقابت می کنند.

وی افزود: با هوش، با دانش، با فرهنگ، با مشاهیر، با سینما و با مهارت – این اسامی بخش های مختلف این مسابقه است و شرکت کنندگان در هر یک از این بخش ها امتیاز کسب می کنند و در در پایان، فردی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد، برنده مسابقه اعلام می شود.

این سازنده درباره رویکرد این رقابت گفت: فول انجام دادن اوقات فراغت بینندگان و ایجاد رقابت سالم در فضایی مفرح و شاد از رویکردهای این مسابقه رادیویی است. سوالات این مسابقه در حوزه های مختلف هوش، اطلاعات عمومی، فرهنگ و هنر، صدا و سیما و همچنین مهارت می باشد. سوال به شرکت کننده 10 امتیاز تعلق می گیرد.

حاجی اسماعیلی همچنین درباره روند شرکت در این مسابقه بیان کرد: علاقه مندان می توانند به صورت حضوری در مسابقه شرکت کنند. شخصا در استودیو رادیو صبا ممکن است برای سامانه رادیویی پیامکی از کلمه «چارک» استفاده کنند. صبا به شماره 300001055 ارسال کنید.

چارک روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 12:00 به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرای زهرا مدبر با هماهنگی پویا رضایی پور تقدیم عموم مردم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید